۴۶۰۵۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عزت‌اللهی: پیشنهاد هامبورگ رسمی نیست

سعید عزت‌اللهی پس از جدایی از روستوف حالا منتظر پیشنهادهای جدید است تا راه پیشرفتش در فوتبال اروپا را ادامه بدهد.

ایران ورزشی: سعید عزت‌اللهی پس از جدایی از روستوف حالا منتظر پیشنهادهای جدید است تا راه پیشرفتش در فوتبال اروپا را ادامه بدهد. او در باره خبرها در خصوص پیوستنش به هامبورگ می‌گوید: «تاکنون پیشنهاد رسمی به من نرسیده و صحبت‌هایی که شده رسمیت ندارد. البته هامبورگ باشگاه بزرگی محسوب می‌شود که آقای مهدی مهدوی‌کیا سال‌ها در این تیم بازی کرده و اسطوره این باشگاه آلمانی است. مطمئناً اگر فضای پیشرفت در این تیم باشد و پیشنهاد رسمی برسد، مدیر برنامه‌هایم در جریان کارها قرار خواهد گرفت و با آنها وارد مذاکره می‌شود.
امیدوارم خدا کمک کند و هر چیزی که به صلاح است اتفاق بیفتد. من پیشنهاد هامبورگ را از طریق رسانه‌ها شنیدم و مطمئناً اگر مساله‌ای باشد مدیربرنامه‌هایم را هم در جریان قرار می‌دهند.» او اشاره‌ای هم به پیشنهاداتش از هلند دارد: «لیگ فوتبال هلند، جزو لیگ‌هایی است که اعتبار بالایی دارد. محیط مناسبی در لیگ فوتبال هلند حاکم است که فکر می‌کنم مانند لیگ آلمان بازیکن‌ها در سن پایین می‌توانند به خوبی در آن پرورش پیدا کنند. در هلند به جوان‌ها بسیار بها داده می‌شود و از پایه همه چیز به صورت اصولی گفته می‌شود. من توکلم به خداست و اگر پیشنهاد مناسبی باشد روی آن فکر می‌کنم.»

عزت‌اللهی اشاره‌ای هم به شرایط تیم ملی دارد: «اگر به عقب برگردیم، فکر می‌کنم روزهایی بود که ما از داشتن یک مربی خوب و یک تیم ملی خوب استرس داشتیم. همیشه می‌ترسیدیم که نکند به تیم‌های درجه دو آسیایی هم ببازیم یا با آنها مساوی کنیم اما اکنون تیم ملی این شرایط را ندارد. تیم ملی به مرحله‌ای رسیده که در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است، چون وقتی در سال گذشته میلادی رکورددار می‌شویم، سال‌هاست اول آسیا هستیم و چند موضوع دیگر یعنی تیم ملی اکنون هویت دارد. با این حال برخی به هر نوعی می‌خواهند به تیم ملی ضربه بزنند که این افراد به کشور و مردم خیانت می‌کنند. جایی که تیم ملی نیاز به حمایت دارد، برخی سنگ پرانی کرده و مشکل ایجاد می‌کنند. اگر این افراد واقعا ایرانی و دلسوز هستند، باید کنار هم باشند و از تیم ملی و کی‌روش حمایت کنند تا تیم کشورمان موفق شود. تیم ملی ما این همه خوب نتیجه می‌گیرد اما برخی افراد بازهم تخریب می‌کنند. با این حال خدا را شکر مسوولان فدراسیون باهوش رفتار کردند و خوشحال شدم که از کی‌روش حمایت شد و این حمایت باید درسی برای همه مردم باشد.»
این بازیکن ملی‌پوش بازی‌های آینده تیم ملی را هم از یاد نمی‌برد: «مهم‌ترین موضوع این است که همه باید کنار تیم ملی باشند تا ان‌شاءا... از بازی با قطر استارت خوبی بزنیم و بعد بازی با چین را به خوبی پشت سر بگذاریم که بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم. انگیزه زیادی برای این دو بازی داریم و باتوجه به اینکه در دور رفت بسیار مفت سه امتیاز دیدار با چین را از دست دادیم، نباید دیگر این اتفاق رخ بدهد و باید در هر دو بازی تلاش کنیم که به پیروزی برسیم. قطعا همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که خودشان را در کورس نگه دارند. قطر هم این شرایط را دارد اما ما هم دست و پا بسته نیستیم. تیم اول آسیا هستیم و سر گروهیم. وحشت از ایران در جان قطری‌هاست و به همین دلیل فکر نمی‌کنم آنها بی‌محابا کاری کنند که کار دست خودشان بدهند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج