۴۶۰۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: لیورپول از هیچ چیزی نمی‌ترسد

سرمربی لیورپول پیش از دیدار برابر منچستریونایتد در نشست خبری شرکت کرد و درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، در حساس‌ترین دیدار هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد به مصاف لیورپول می‌رود. این بازی در شرایطی صورت می‌گیرد که منچستریونایتد ۹ بازی اخیر خود را با برد به پایان رسانده است ولی به نظر می‌رسد این موضوع مساله‌ای نیست که آقای معمولی را نگران کند.

یورگن کلوپ پیش از این دیدار در نشست خبری خود گفت‌: از هیچ چیز نمی‌ترسیم. چرا باید بترسیم؟ در این شرایط هر چیزی امکان‌پذیر است. ممکن است یونایتد در بهترین فرم خود نباشد. هیچ کس نمی‌داند دو تیم با چه آمادگی در بازی روز یک‌شنبه به میدان خواهند رفت. قبل از مسابقه نمی‌شود درباره چنین شرایطی صحبت کرد. زمان کافی برای مطالعه این بازی داشتم تا در نظر بگیرم که چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. من ۱۰۰ درصد خوش‌بین هستم و انتظار دارم که تیمم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

لیورپول بعد از توقف برابر پلیموث، در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون با یک گل شکست خورد و در دو بازی اخیر نتوانسته است گلی به ثمر برساند.

سرمربی پیشین بورسیادورتموند ادامه‌ داد: من در طول زندگی شکست‌های زیادی داشتم، خصوصا وقتی بازیکن بودم. به عنوان مربی هم یادم می‌آید که در یکسری از بازی‌ها شکست خوردیم. شکست‌هایی که می‌دانم مشکل نیستند،‌ بلکه واکنش ما به این شکست‌ها مشکل است. چهار روز وقت داریم تا نشان دهیم بازی بسیار بدمان برابر ساوتهمپتون اتفاقی بوده است و آن هم در یک بازی خیلی مهم چنین شانسی را داریم. این همان چیزی است که باید فوتبال داشته باشد. در فوتبال باید واکنش سریع به اتفاقات داشت. پس باید فکر کنیم که چه اتفاقات مثبت و خوبی در جریان است که برای ما رخ دهد. با احساس آرامش به اولدترافورد خواهیم رفت تا بتوانیم نتیجه‌ مناسبی را کسب کنیم. کاملا می‌دانم که یونایتد در اولدترافورد به چه چیزی می‌اندیشد اما ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را برابر منچستریونایتد از خود نشان دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج