adexo3
۴۶۰۷۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درویش: مساوی عادلانه تر از برد پرسپولیس بود

مدیرعامل سایپا گفت: تا الان حمایت صورت گرفته و منتظریم که تیم استارت نتایج خوب خودش را بزند.

کاپ: رضا درویش در رابطه با شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم سایپا دیروز نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت و بازیکنان طوری در زمین تاکتیک های کادرفنی را پیاده کردند که موقعیت زیادی برای پرسپولیس به وجود نیامد. فقط روی یک صحنه طارمی با تیزهوشی توانست گلزنی کند که کمتر بازیکنی چنین توانایی دارد. از نظر من نتیجه مساوی عادلانه تر بود و ما باید یک امتیاز می گرفتیم.

وی افزود: البته یادمان نرود که مقابل پرسپولیسی بازی می کردیم که در حال حاضر بهترین تیم ایران است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و از همه مهمتر از حمایت ۶۰ هزار هوادار خود بهره می کردند. همین پتانسیلی که پرسپولیس دارد، ۵۰ درصد به توان آنها می افزاید. در ایران کمتر تیمی را داریم که به اندازه پرسپولیس در زمین ستاره داشته باشد و از روی سکوها نیز حمایت شود.

مدیرعامل سایپا درباره عملکرد خریدهای جدید این تیم تصریح کرد: بازیکنان خوبی را توانستیم به تیم اضافه کنیم اما شاید فرصت کافی برای آنها قبل از این بازی نبود که بتوانند با تیم هماهنگ شوند. برخی از آنها فقط یکی، ۲ جلسه با تیم تمرین کردند و از بازی بعدی باید می توانیم بهتر اثرات حضور آنها را ببینیم.

درویش در پایان درباره حمایت از حسین فرکی گفت: روند تیم که اصلا خوب نبوده و انتظارات ما خیلی بالاتر از اینهاست. ما امیدواریم که با تزریق بازیکنان جدید بتوانیم کمبودها را بپوشانیم. تا الان حمایت صورت گرفته و منتظریم که تیم استارت نتایج خوب خودش را بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج