اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۱۱۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بردهای پرگل بارسلونا، چلسی و آرسنال

در مسابقات مهم امشب لیگ های مختلف اروپایی، در اسپانیا بارسلونا با ۵ گل لاس پالماس را گلباران کرد، آرسنال با ۴ گل سوانزی را شکست داد و چلسی هم بدون دیگو کاستا با ۳ گل بر شاگردان رانیری غلبه کرد

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه)، ۶ بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال میزبانش سوانزی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.

در این بازی اولیویه ژیرو در دقیقه 37 گل نخست توپچی‌ها را زد و جک کورک، بازیکن سوانزی که در دقیقه 54 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد، اختلاف را برای توپچی‌ها به 2 گل افزایش داد. سومین گل آرسنالی‌ها را هم مانند گل دوم بازیکنان حریف تقدیم این تیم کردند و این بار کایل ناتون بود که در دقیقه 67 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در نهایت این الکسیس سانچس بود که در دقیقه 73 گل چهارم توپچی‌ها را به نام خودش ثبت کرد.

آرسنال با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت.


خبرگزاری تسنیم: در ادامه هفته هجدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم بارسلونا در خانه با نتیجه 5 بر صفر از سد لاس‌پالماس گذشت و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

سوارس در دقایق ۱۴ و ۵۷، مسی در دقیقه ۵۲، توران در دقیقه ۵۹ و ویدال در دقیقه ۸۰ برای بارسلونا گل زدند.

با این پیروزی بارسلونا تا قبل از بازی فردا شب (یکشنبه) رئال مادرید مقابل سویا با 38 امتیاز به رده دوم صعود کرد و لاس‌پالماس 24 امتیازی در رده هشتم باقی ماند.


خبرگزاری تسنیم: آخرین بازی شب اول هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس با برتری 3 بر صفر چلسی صدرنشین در خانه لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته به پایان رسید.

آلونسو در دقایق ۶ و ۵۱ و پدرو در دقیقه ۷۱ برای چلسی گل زدند تا این تیم پس از شکست هفته قبل دوباره به روند پیروزی بازگردد و با ۵۲ امتیاز موقعیتش در صدر جدول را تثبیت کند.

لسترسیتی 21 امتیازی هم در رده پانزدهم باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج