اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۱۲۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توافق خلیل زاده با پرسپولیس برای فصل بعد

طی ساعت های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس به توافق رسیده است.

وبسایت نود: پس از آنکه مسئولان سپاهان مخالفت خود را با انتقال شجاع خلیل زاده به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند این بازیکن از برنامه های خرید پرسپولیس در نیم فصل خارج شد.

اما پس از آن شنبه شب خبری منتظر شد مبنی بر اینکه شجاع خلیل زاده برای جدایی به توافق دست پیدا کرده و یار کمکی پرسولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

این در حالی است که مقررات یار کمکی در رقابت های قاره ای چند سال است کنار گذاشته شده و بازیکنی که برای مسابقات آسیایی از یک تیم به تیم دیگر می رود دیگر در لیگ برتر هم نمی تواند برای تیم قبلی بازی کند و فقط می تواند بازیکن تیم جدید در تمام تورنمنت ها باشد.

با این شرایط دلیلی ندارد خلیل زاده یار کمکی پرسپولیس در آسیا باشد و در لیگ برای این تیم بازی نکند و این خبر در مجموع پایه و اساس ندارد.

با این حال خبر رسید توافقات پنهانی برای فصل آینده بین خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و این بازیکن طبق اخبار موثق دریافتی ما برای ابندای فصل آینده با پرسپولیس به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

برانکو تابستان امسال جلسه ای با خلیل زاده و سروش رفیعی داشت و از آنها خواسته بود به پرسپولیس بیایند. رفیعی بعد از اتمام سربازی در نیم فصل به جمع سرخپوشان پیوست و خلیل زاده هم که تا دی ماه با سپاهان قرارداد داشت با مخالفت باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه یک فصل قراردادش را تمدید کرده و حالا از تصمیم خود پشیمان شده است.

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مدافع است و با قطعی شدن جدایی محمد آرام طبع این تیم در پست مدافع چپ بازیکن جذب خواهد کرد و با توجه به داشتن دو جای خالی در فهرست بزرگسالان به دنبال هافبک دفاعی هم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      ایشالله هر چی زودتر بره از سپاهان فقط سوتی بلده بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج