۴۶۱۲۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مشکل بزرگ استقلال برای جذب بازیکنان جدید

خروجی‌های استقلال که ظاهرا از برخوردی که با آنها شده راضی نیستند، برای تلافی باشگاه را در شرایط سختی قرار داده‌اند.

وطن امروز: خروجی‌های استقلال که ظاهرا از برخوردی که با آنها شده راضی نیستند، برای تلافی باشگاه را در شرایط سختی قرار داده‌اند. در شرایطی که استقلال برای وارد کردن نام آندرانیک تیموریان و سرور جباروف نیاز به جای خالی در فهرست خود دارد، خروجی‌های این تیم برای جدایی از جمع آبی‌ها شروطی گذاشته‌اند که مسؤولان باشگاه را در تنگنا قرار داده‌اند. بیشتر آنها که قراردادهای سنگینی با استقلال بسته‌اند، فقط در صورت تسویه‌حساب راضی به جدا شدن از این تیم می‌شوند. قرارداد فرشید باقری ۹۵۰ میلیون، میثم مجیدی ۷۰۰ میلیون و حاج‌محمدی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. در این میان باقری و مجیدی حاضر به مذاکره شده‌اند اما حاج‌محمدی شمشیر را برای استقلال از رو بسته و اعلام کرده از این تیم جدا نمی‌شود! اگر بختیار رحمانی هم چنین موضعی داشته باشد، آبی‌ها کار سختی برای تسویه‌حساب با بازیکنان مازاد و پیدا کردن جای خالی در لیست خود خواهند داشت.

رحمانی: خودم می‌خواهم از استقلال بروم

هافبک میانی استقلال با انتقاد از روش مدیریتی حاکم بر این باشگاه گفت که خودش خواهان جدایی از این تیم است. بختیار رحمانی هافبک استقلال بعد از حضور در ساختمان این باشگاه به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چه بگویم اما همه دیدند در مدت اخیر چقدر با اسم من بازی شد و آن موقع از همین کسانی که می‌گویند من را می‌خواهند کسی صحبت نکرد. من با منصوریان هیچ مشکلی ندارم ولی خداوکیلی نباید یک نفر بیاید و پشت من باشد و بگوید بختیار رحمانی در لیست مازاد نیست؟ یک بازی از نیم‌فصل دوم گذشته اما هنوز فهرست مازاد را اعلام نکرده‌اند. برخی بازیکنان هیچ تیمی ندارند. او ادامه داد: اگر من در لیست مازاد نبودم چرا این مساله را صراحتا اعلام نکردند. اعصابم خراب است. هیچ‌کس از هیچ چیزی خبر ندارد. چه‌کسی پاسخ بازیکنانی را می‌دهد که هیچ تیمی الان نمی‌خواهد آنها را جذب کند؟ رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیمی دارد؟ بیان کرد: نه! می‌روم در خانه می‌نشینم و بازی نمی‌کنم. هافبک میانی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با منصوریان در این زمینه صحبت داشته است؟ گفت: من با منصوریان در این‌باره صحبت نکردم ولی به خرمگاه ۲، ۳ روز پیش حرف‌هایم را زدم. من نمی‌دانم چرا اینها تلفن ما را جواب نمی‌دهند وقتی به آنها زنگ می‌زنیم. من با هیچ‌کسی در استقلال مشکلی ندارم. من می‌گویم به خاطر منافع بچه‌ها باید به کسانی که در لیست خروجی بودند زودتر خبر داده می‌شد.
همین میثم مجیدی از ۱۰ تیم پیشنهاد داشت ولی الان هیچ تیمی او را نمی‌خواهد. جالب است که از بازیکنان پول هم می‌خواهند. وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در استقلال بماند یا نه گفت: می‌خواهم بروم. چون احساس می‌کنم یا به درد کادر فنی نمی‌خورم یا شرایطی به وجود آمده که خوب نیست. فشار زیادی روی من بود و خانواده‌ام از این وضعیت زجر می‌کشند. رحمانی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال با جدایی او موافقت نکند چه خواهد کرد، گفت: اگر موافقت نکنند به کارم ادامه می‌دهم ولی بهتر است جدا شوم. خود استقلالی‌ها هم همین مساله را می‌دانند. آدم‌ها به صورت هم که نگاه می‌کنند خیلی چیزها را می‌فهمند. من اگر بعد از بازی با سپاهان جزو لیست خروج نبودم، چرا یک نفر در این باره مصاحبه نکرد و آن را تکذیب نکرد؟

راز جدایی بختیار رحمانی

عدم رسیدگی به تعهدات مالی راز بزرگ جدایی بختیار، البته در کنار مسائل فنی است.

٤٨ ساعت بعد از آنکه بختیار رحمانی نوشته‌ای را به عنوان نامه خداحافظی برای طرفداران استقلال نوشت منصوریان، سرمربی تیم استقلال درباره این جدایی گفته بود بختیار باید با مدیران باشگاه صحبت کند، این همه تاخیر برای مهم‌ترین اتفاق کمی عجیب بود. شاید منصوریان منتظر یک برد بود تا بتواند بعد از این برد راحت‌تر صحبت کند اما واقعیت چیز دیگری است. هنگامی که بختیار رحمانی برای امضای قرارداد با استقلالی‌ها جلسه نهایی را گذاشت تا کار تمام شود یکی از مدیران وقت استقلال و منصوریان حاضر بودند و برای اینکه خرید بزرگ تابستانی استقلال را رونمایی کنند قرارداد او را با شروطی همراه کردند تا نشان دهند رحمانی ستاره گران‌قیمتی نیست و قرارداد او فقط یک میلیارد تومان است اما حالا که به نیم‌فصل رسیده‌اند استقلال حتی توان پرداخت شروط ساختگی و تعهدات خود به بختیار را ندارد و ترجیح می‌دهد این پول را صرف خرید آندو و جباروف کند.
بختیار هم که طی 3 هفته اخیر هیچ جوابی را از افتخاری برای دریافت تعهدات باشگاه نگرفته مجبور به نوشتن این دلنوشته و خداحافظی اجباری شد تا دست استقلالی‌ها برای عدم پرداخت تعهداتی که خود منصوریان در جریان کامل آن بود باز باشد. اینکه منصوریان رحمانی را نمی‌خواهد و آن روز داغ تابستانی را از یاد برده فقط و فقط مربوط به تعهداتی است که افتخاری آن را قبول ندارد و سرمربی هم از زیر آن شانه خالی کرده تا بار مالی سنگینی متوجه استقلال نشود. بختیار رحمانی که چند روز قبل با قاطعیت گفته بود در استقلال می‌ماند، دو روز قبل از بازی با نفت از تیم محبوبش خداحافظی می‌کند؛ این مساله کمی عجیب نیست؟ استقلال پول ندارد به ستاره‌هایش بدهد و مجبور می‌شود آنها را تحت فشار بگذارد تا از این تیم بروند.

استقلال برای جباروف ۳۴ ساله ۸۰۰ هزار یورو می‌دهد

سایت ازبکی اعلام کرد جباروف در ازای دریافت ۸۰۰ هزار یورو به استقلال خواهد پیوست. به نقل از سایت ورزش ازبکستان، باشگاه استقلال مدتی است به دنبال بازیکن جدیدی است تا برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ برتر و مصاف با السد در پلی‌آف لیگ قهرمانان تقویت شود. در این رابطه استقلالی‌ها جباروف را مدنظر قرار دادند. سرور جباروف هافبک ازبکستانی برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران شده است. در همین رابطه سایت ورزش ازبکستان نوشت این بازیکن که 2 بار به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شده با قراردادی 5/1 ساله به ارزش ۸۰۰ هزار یورو به استقلال خواهد پیوست. جباروف ۳۴ ساله فصل قبل در لکوموتیو ازبکستان بازی کرده بود. این بازیکن ۳۴ ساله در فهرست اخیر ساموئل بابائیان سرمربی ازبکستان حضور دارد و باید چندی دیگر تیم‌ملی کشورش را در اردوی امارات همراهی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج