اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۱۷۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمودی: پیکان یک تیم کامل است

علی حمودی، مدافع تیم فوتبال پیکان می‌گوید که در بازی مقابل گسترش مستحق پیروزی بودند.

ورزش سه: علی حمودی، مدافع تیم فوتبال پیکان می‌گوید که در بازی مقابل گسترش مستحق پیروزی بودند. مدافع پیکان درباره دیدار با گسترش گفت: «در بازی با گسترش خیلی خوب بودیم و حقمان پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی بود. موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم اما متاسفانه توپ‌هایمان درون گل نرفت اما خب در نهایت یک امتیاز از حریف گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتایج را جبران کنیم.»

وی در ادامه افزود: «ما ۲ امتیاز مفت را در خانه از دست دادیم و تلاش می‌کنیم با جبران آن در دیدارهای آینده‌مان در بالای جدول بمانیم مثل تیم والیبال پیکان؛ ما نباید از آنها عقب بیفتیم و باید در دو رشته والیبال و فوتبال صدرنشین باشیم.»

حمودی درباره جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات می‌گوید: «نظر کادرفنی و باشگاه این است که تیم کامل است. البته اگر بازیکنی هم به تیم اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند که چه بهتر؛ اما قطعا آقای جلالی نیازی برای جذب بازیکن ندیده‌اند که به جز مهران موسوی و یک بازیکن خارجی بازیکن دیگری را جذب نکرده‌اند. البته آقای جلالی بیشتر از آنکه تصمیم جذب بازیکنان از تیم‌های دیگر داشته باشند، نگاه ویژه‌ای به بازیکنان پایه پیکان دارند و اگر کمبودی احساس کنند، قطعا از بازیکنان پایه پیکان استفاده خواهند کرد.»

او در پایان گفت: «هیچ چیز دور از انتظار نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو مدعیان باشیم. ما در نیم فصل اول با نتایجی که کسب کردیم، به همه ثابت کردیم که می‌خواهیم مدعی باشیم و این روال را در نیم فصل دوم نیز ادامه خواهیم داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج