۴۶۱۹۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۱۴ گل خورده در ۸ بازی

عملکرد ضعیف براوو درون دروازه منچسترسیتی

جای خالی جو هارت در اتحاد کاملا احساس می‌شود.

طرفداری: کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی و ملی‌پوش منچسترسیتی در بازی با اورتون نیز چهار گل دریافت کرد تا همچنان در تیم جدیدش روی نوار ناکامی گام بردارد. جایگزین جو هارت به واقع نتوانسته جای او را پر کند.

به گزارش AS، تجربه جدید براوو در لیگ برتر اصلا راضی کننده نبوده است. ملی پوش شیلیایی بارسلونا را با دو قهرمانی در لالیگا ترک کرد. دو فصلی که نمایش های فوق العاده‌اش، تراشتگن را به نیمکت چسبانده بود. اما اوضاع به هیچ عنوان در منچستر برای کلودیو جالب نیست. مخصوصا با توجه به نحوه جدایی جو هارت از این تیم که در نهایت پیراهن تورینو را بر تن کرد.

عملکرد ضعیف براوو درون دروازه منچسترسیتی

براوو تاکنون در ۲۵ بازی برای منچسترسیتی، ۳۰ گل دریافت کرده است. بسیاری معتقدند این سبک بازی ریسکی مدافعان منچسترسیتی است که باعث شده تا آمار گل‌های خورده این تیم بالا برود اما هر کس بازی‌های سیتی را دیده باشد، به خوبی درک می کند که براوو روی خیلی‌ از گل‌ها، مقصر بوده است. اوضاع در هفته‌های اخیر بغرنج‌تر است. ۸ بازی و ۱۴ گل خورده!

داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم براوو از 22 شوتی که به سمت چارچوبش زده شده؛ 14 گل دریافت کرده است! به عبارت دیگر دروازه‌بان باتجربه سیتیزن‌ها تنها موفق به مهار 37 درصد از شوت‌های حریف شده و این آمار به هیچ عنوان برای کسی که جایگزین هارت شده؛ قابل قبول نیست. به عنوان مثال، در شکست امروز مقابل اورتون، تافی‌ها تنها 4 شوت در چارچوب داشتند و هر چهار شوت نیز به گل تبدیل شد.

اگر بخواهیم آمار هشت بازی اخیر را دقیق‌تر بررسی کنیم؛ منچسترسیتی چهار پیروزی در این مدت کسب کرده است. پیروزی ۲-۱ مقابل برنلی که حریف در این بازی تنها سه شوت در چارچوب داشت؛ برد ۳-۰ مقابل هال‌سیتی که حریف تنها دو شوت در چارچوب داشت؛ پیروزی ۲-۱ برابر آرسنال که تنها شوت در چارچوب توپچی‌ها به گل تبدیل شد و در نهایت هم پیروزی ۲-۰ مقابل واتفورد که شاگردان ماتزاری تنها یک شوت در چارچوب داشتند.

نمایش براوو در شکست‌ها به وضوح ضعیف‌تر بوده است. شکست 4-0 مقابل اورتون و دریافت چهار گل از چهار شوت در چارچوب، شکست 1-0 مقابل لیورپول و دریافت یک گل از یک شوت در چارچوب، شکست 4-2 مقابل لسترسیتی و دریافت چهار گل از شش شوت در چارچوب حریف و در نهایت هم شکست 3-1 مقابل چلسی در حالی که چلسی تنها چهار شوت در چارچوب داشت.

اما برای مقایسه باید گفت براوو زمانی که در بارسلونا بود، در ۶۹ بازی، تنها ۴۱ گل دریافت و یک بار نیز با دریافت تنها ۱۹ گل، جایزه زامورا را نیز کسب کرده بود. براوو در بارسا در فصل اول و دوم خود به ترتیب ۲۳ و ۱۶ بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده بود و این در حالی‌ست که این رقم در منچسترسیتی، ۴ بار است. جای خالی هارت کاملا احساس می‌شود و کاملا طبیعی‌ست با چنین آمار گل‌های دریافتی، قهرمانی و حتی کسب سهمیه نیز بسیار دشوار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج