۴۶۱۹۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمونه زازا به والنسیا پیوست

سیمونه زازا که نیم فصل نخست مسابقات فصل جاری انگلیس را به صورت قرضی در وستهام به میدان رفته بود، بار دیگر با قراردادی قرضی به والنسیا منتقل شد.

وبسایت نود: باشگاه والنسیا با سیمونه زازا به توافق رسید تا این بازیکن ایتالیایی تا پایان فصل به صورت قرضی در این تیم به میدان برود. همچنین والنسیا می‌تواند در صورت رضایت از این بازیکن در پایان فصل، او را به صورت دائمی در اختیار بگیرد. زازا نیم فصل نخست را با شرایطی نا امید کننده در باشگاه وستهام سپری کرد و در ماه ژانویه دوباره به یوونتوس بازگشت تا پس از توافق دو تیم، این بازیکن تا پایان فصل در والنسیا به میدان برود. در زمانی که جوزپه پراندلی سرمربی والنسیا بود این بازیکن ۲۵ ساله را تحت نظر قرار داده بود هرچند که این مربی ایتالیایی به صورت ناگهانی از سرمربیگری والنسیا استعفا داد اما سرمربی جدید این تیم، ورور نیز این بازیکن ایتالیایی را تحت نظر داشت تا در نهایت سیمونه زازا در زمانی حیاتی به والنسیا پیوست. این تیم تنها ۴ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و حضور زازا می‌تواند کمک بزرگی برای بقای این باشگاه در لالیگا باشد. وبسایت رسمی باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای خبر از قطعی شدن این انتقال داد:

باشگاه با سیمونه زازا به توافق رسید و به این ترتیب این بازیکن تا پایان فصل به صورت قرضی به همراه ما خواهد بود. او آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و روز یکشنبه قراردادش را با والنسیا به امضا رساند، همچنین والنسیا می‌تواند در پایان فصل قراردادی دائمی با این بازیکن ایتالیایی به امضا برساند.

سیمونه زازا به والنسیا پیوست

مهاجم ایتالیایی باشگاه والنسیا روز دوشنبه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا هفته آینده در دربی والنسیا مقابل ویارئال به میدان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج