adexo3
۴۶۲۰۳۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پیرمردها در تیم جوان منصوریان!

در شرایطی که هواداران استقلال در روزهای اخیر نگران وضع نقل‌وانتقالات تیم محبوب خود بودند، آبی‌پوشان با ٢ بازیکن نامی اما مسن به توافق رسیدند.

روزنامه شهروند: در شرایطی که هواداران استقلال در روزهای اخیر نگران وضع نقل‌وانتقالات تیم محبوب خود بودند، آبی‌پوشان با ٢ بازیکن نامی اما مسن به توافق رسیدند.

هفت‌خوان رستم برای جپاروف

در شرایطی که بامداد شنبه کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان برای حضور در استقلال به تهران سفر کرد، بالاخره مسئولان آبی‌پوش تهرانی بعد از ٢ روز به عقد قرارداد با او رضایت دادند. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها شدیدا به این‌که جپاروف کاملا سالم به تهران سفر کرده، مشکوک بودند و از دکتر نوروزی، معاونت پزشکی باشگاه خواستند تا تست‌های مختلفی را از این بازیکن بگیرد. بالاخره مسئولان استقلال با سرور جپاروف کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان به توافق ٥٠٠‌هزار دلاری برای عقد قرارداد یک‌سال و نیمه رسیدند و او را احتمالا از هفته هجدهم لیگ برتر در اختیار دارند.

بازگشت آندو

آندرانیک تیموریان که از یک هفته قبل بحث حضورش در استقلال جدی شده بود، بعد از مذاکرات پیچیده با باشگاه ماشین سازی توانست رضایت نامه خود را دریافت کند. کاپیتان تیم‌ملی که البته در ٢ اردوی اخیر نظر کی‌روش را برای حضور در جمع ملی‌پوشان جلب نکرده، با بخشیدن طلبش از ماشین‌سازی رضایت نامه‌اش را برای حضور در استقلال دریافت کرد تا از امروز به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود.

استقلال پیر شد!

با این‌که منصوریان از چند هفته قبل شعار جوانگرایی در استقلال را در پیش گرفته و در ٢ بازی اخیر نیز این موضوع را با قرار دادن بازیکنان جوان در ترکیب تیمش نشان داده، به نظر می‌رسد خریدهای جدید استقلال هیچ توازنی با این شعار ندارند. تیموریان و جپاروف با ٣٤‌سال سن نشانی از جوانی در خود ندارند، اگرچه از نظر شهرت و تجربه در سطح بالایی به سر می‌برند. باید دید که با حضور این ٢ بازیکن کدام یک از جوانان استقلال از ترکیب اصلی دور خواهند شد.

دردسر بزرگ آبی‌پوشان

با وجود این‌که استقلال ٢ بازیکن جدید جذب کرده اما جایی برای اضافه کردن آنها به لیست خود ندارد. آرش افشین تا به حال تنها بازیکن خروجی استقلال بوده که روزبه چشمی جانشین او در لیست استقلال شده اما استقلالی‌ها هنوز با میثم مجیدی و امین حاج محمدی برای خروج نامشان از لیست به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. این دردسر بزرگی است که مدیران استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید دید درنهایت این ٢ بازیکن مازاد با باشگاه به توافق مالی می‌رسند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنزین سبز منصوریان برای جوان گرایی این بود؟
      اینها که گرفته در حد هیزم هم نیستند

    • علیرضا

      بنزین قهوه ایه .داداچ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج