اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۲۱۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت سرخ ها به یادگار بدون هوادار

تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان روز سه شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار رودرروی هم قرار می گیرند.

کاپ: تیم های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در چهارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

* دیدار رفت این دو تیم با نتیجه مساوی صفر-صفر در ورزشگاه تختی آبادان خاتمه پیدا کرد.

* در دیدار هفته دوم این دو تیم که در آبادان برگزار شد نادر دست نشان هدایت صنعت نفت را برعهده داشت اما حالا به جای او فیروز کریمی سرمربی طلایی پوشان است.

* هم اکنون تراکتورسازی تبریز با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت پیروزی در این مسابقه و لغزش پرسپولیس می توانند به صدر جدول رده بندی صعود کنند اما شکست یا تساوی آنها به منزله جا ماندن از کورس رقابت با پرسپولیس و همچنین نزدیک شدن دیگر مدعیان به آنهاست.

* صنعت نفت آبادان با توجه به برد هفته گذشته هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. شاگردان فیروز کریمی در صورت کسب این سه امتیاز این دیدار مشکل می توانند یک رده در جدول صعود داشته باشند اما در صورتی که باخت یا تساوی حاصل کار آنها باشد امکان سقوط تا رده دوازدهم هم وجود دارد.

* تراکتورسازی تبریز با به ثمر رساندن ۲۵ گل بهترین خط حمله لیگ برتر را تا به اینجا در اختیار دارد. آنها ۹ گل بیشتر از صنعت نفت آبادان به ثمر رسانده اند.

* هادی محمدی از تراکتورسازی و حسین بغلانی از صنعت نفت آبادان بازیکنان محروم این دیدار خواهند بود. این دو بازیکن به دلیل سه کارته بودن این مسابقه را از دست دادند.

* تراکتورسازی بعد از مدت ها و برای اولین بار در لیگ شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام به میدان خواهد رفت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که مسابقه دو تیم بدون حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید.

* صنعت نفت آبادان در دور رفت رقابت ها در جدال با تیم های تبریزی ۴ امتیاز از سه مسابقه کسب کردند. تراکتورسازی هم در دیدار با سه تیم جنوبی در نیم فصل به سه تساوی رضایت داد.

* عقیل اعتمادی دروازه بان ذخیره تیم صنعت نفت آبادان سابقه حضور در تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد.

* این دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۷ بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن ۵ پیروزی برای تراکتور و دو تساوی بوده است.تیم آبادانی هنوز موفق به شکست تراکتورسازی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج