adexo3
۴۶۳۵۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادعای سعودی‌ها درمورد انتخاب مالزی توسط پرسپولیس

رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که باشگاه پرسپولیس، شهر کوالالامپور مالزی را برای بازی با الهلال عربستان انتخاب کرده و عمدا چنین تصمیمی گرفته است!

خبرگزاری مهر: در حالی که تیم های ایرانی و عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمی توانند در کشور خود به مصاف هم بروند، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا همانند سال گذشته باید در یک زمین بی طرف با هم بازی کنند.

الهلال عربستان خیلی زود دست به کار شد و شهر مسقط عمان را به عنوان میزبان خود برای بازی با پرسپولیس انتخاب کرد. مسقط برای الهلال خوش یمن بوده و این تیم سال گذشته توانست در این شهر تیم تراکتورسازی ایران را شکست بدهد.

باشگاه پرسپولیس هم به دنبال برگزاری بازی با الهلال در کشور امارات بود که با ممانعت فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی در این کشور مواجه شد. کشور لبنان هم که شرایط میزبانی از مسابقات بین المللی فوتبال را ندارد و برای همین پرسپولیس به ناچار به انتخاب مالزی رسیده است.

این خبری است که روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان آنرا اعلام کرده است. این روزنامه نوشت: «پرسپولیس شهر کوالالامپور مالزی را برای بازی با الهلال عربستان انتخاب کرده و منتظر پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.»

این روزنامه همچنین با انتقاد از تصمیم باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «باشگاه ایرانی عمدا شهر کوالالامپور را به خاطر استادیوم های بد انتخاب کرده است.»

«الشرق الاوسط» در ادامه نوشته است: «استادیوم های مالزی بخصوص شهر کوالالامپور به زمین های بد و شرایط نامناسب و متفاوت معروف است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج