۴۶۳۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دِویچ: از رقابت با سردار آزمون نمی‌ترسم

مهاجم جدید و اوکراینی تیم روستوف روسیه اعلام کرد که از رقابت با سردار آزمون، هم‌پستی ایرانی‌اش و بهترین مهاجم این تیم نمی‌ترسد.

خبرگزاری تسنیم: مارکو دِویچ، مهاجم ۳۳ ساله اوکراینی روز گذشته (سه‌شنبه) قراردادی به مدت ۱۸ ماه با باشگاه روستوف روسیه منعقد کرد و در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه حضور خواهد یافت.

مارکو دویچ پس از پیوستن به تیم روستوف در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه گفت: خیلی خوشحالم که فوتبالم را در تیم روستوف ادامه خواهم داد. تیم روستوف در ۶ سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای در روسیه و اروپا داشته است. صحبت کوتاهی با قربان بردیف کردم و او از من خواست تا برای روستوف بازی کنم. من هم می‌خواستم زیر نظر چنین مربی بزرگی کار کنم.

مهاجم جدید تیم روستوف در ادامه درباره رقابت خود با سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: از رقابت با سردار آزمون نمی ترسم. در تمام طول دوران فوتبالم از رقابت کردن ترسی نداشتم. آزمون یک مهاجم حرفه‌ای و برجسته است و می‌توانم بگویم او یکی از بهترین مهاجمان فعلی اروپا است. خوشحالم که با سردار آزمون همبازی شوم.

مارکو دویچ که متولد صربستان است سال ۲۰۰۸ میلادی با پذیرفتن تابعیت اوکراین برای تیم ملی فوتبال این کشور در ۳۵ بازی ۷ گل به ثمر رساند. این مهاجم ۳۳ ساله سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان و الریان قطر را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج