۴۶۴۰۷۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

جلسه برای آرامش کی‌روش - برانکو؛

آشتی بزرگ فوتبالی در راه است

قرار است جلسه‌ای بین سران ورزشی و فوتبالی ایران با حضور سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس برگزار شود تا این دو نفر پس از مجادله‌های فراوان آشتی کنند.

ورزش سه: کارلوس کی‌روش در چند سال اخیر از امکانات و عدم برگزاری اردوهای مناسب برای تیم ملی انتقادات زیادی داشت اما در ماه‌های گذشته مسئله دیگری فکر او را درگیر کرده است؛ برانکو ایووانکوویچ.

مرد پرتغالی به دلایل مختلف صحبت‌های زیادی علیه هم‌نوع کروات خود انجام داده و از سنگ‌اندازی سرمربی پرسپولیس در راستای آماده‌سازی تیم ملی تا دخالت در برنامه او گفته است اما صحبتی که در چند هفته اخیر از سوی کی‌روش مبنی براینکه برانکو چشم به بازپس‌گیری نیمکت تیم ملی دارد عجیب بود و موجب شد سرمربی پرسپولیس هم واکنش نشان دهد.

البته برانکو هم در این مدت بیکار نماند و چند بار برای دفاع از تیم‌اش علیه کی‌روش صحبت کرد که همین مسئله موجب شد سرمربی تیم ملی بازیکنان را از اردوی اخیر امارات به ایران برگرداند؛ برانکو از زمان زیاد اردوی تیم ملی و نبودن آن در برنامه مسابقات طراحی شده لیگ انتقاد کرده و البته گریزی به دیگر مسائل مثل نتیجه نگرفتن ایران مقابل سوریه داشته است.

با این حال فدراسیون فوتبال به غیر از یک جلسه و مصاحبه کوتاه مهدی تاج، واکنش تندی نسبت به مجادله‌های لفظی کی‌روش و برانکو نداشته اما با این شرایط قرار بود پس از جلسه مهدی تاج با سرمربی تیم ملی، این حواشی و مصاحبه‌ها خاتمه پیدا کند تا فوتبال ایران با آرامش کارش را ادامه دهد.

اما دوباره بیانه‌های فیس‌بوکی کی‌روش و واکنش نرم برانکو موجب شده مسؤولان رده بالای ورزش و فوتبال کشور به فکر برگزاری نشستی بین این دو مربی باشند تا همه چیز ختم به خیر شود و با آشتی آنها، تیم ملی که در راه جام جهانی روسیه خود را آماده می‌کند و پرسپولیس که در کورس قهرمانی است و در جام باشگاه‌های آسیا می‌خواهد حضور داشته باشد، با آرامش کارشان را دنبال کنند.

در جلسه‌ای با حضور مسؤولان بلند پایه ورزش ایران شامل وزیر و معاونان او و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر پرسپولیس صحبت‌های مختلفی درباره این ماجرا صورت گرفته که در نهایت جمع‌بندی روی حفظ کی‌روش و حل مشکل بین این دو مربی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیروش پول بیشتر میخواد برانکو بهانه هست

    • بدون نام

      کی روش باید از هواداران پرسپولیس کبیر عذرخواهی کنه وگرنه ما هواداران پرسپولیس کی روش رو نخواهیم بخشید

    • بدون نام

      الان تنها اولویت وزارت ورزش قهرمانی پرسپولیسه. تو این چند سال بیشتر از ۵۰۰ میلیارد خرج پرسپولیس کردن. که فقط مالیاتش شده ۱۰۰ میلیارد.خدا میدونه چقدر از بیت المال هزینه کردن. آخرشم دارن با بازیکنایی که از تیمای رقیب گرفتن میبرن. برانکو هم این وسط رفته تو فاز

    • محمد

      آقا کسی یخ نداره بده به این کیسه کشا،اینا بیشتر از کیروش بهش احتیاج دارن،آخه خنک شدين،برو خداراشکر کن تا الان با یار دوازده ام تیم يعني داوران عزیز 14،15امتیاز مفت گرفتين وگرنه لیگ دسته یک هم به کلکسیون افتخار اتتون اضافه میشد.

    • احمد

      سازمان ورزش به استقلال بيشترازپرسپوليس پول داده بيعرضگي منصوريان درامتيازگرفتن چه ربطي به صدرنشيني پرسپوليس داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج