adexo3
۴۶۵۲۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کونته: ۱۰۰ درصد به دیگو کاستا اعتماد دارم

سرمربی چلسی به تمجید از مهاجم تیمش پرداخت و عنوان کرد کاملا به این بازیکن اعتقاد دارد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میرور، دیگو کاستا مهاجم گلزنی است اما جنجال‌های بسیاری در چلسی ایجاد کرده است. او چندی پیش بازهم خبرساز و با فیزیوتراپ باشگاه درگیر شد.

آنتونیو کونته به حمایت از کادر مربیگری‌ تیمش پرداخت و کاستا را یک بازی از همراهی تیمش محروم کرد. او در بازی برابر لسترسیتی نتوانست برای تیمش به میدان برود و حتی روی سکو نیز قرار نداشت. دیداری که با برتری سه بر صفر چلسی به پایان رسید تا صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن این بازیکن به لیگ چین شنیده شود.

آنتونیو کونته پیش از دیدار تیمش برابر هال سیتی که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت‌: می‌خواهم تاکید کنم کاستا ۱۰۰ درصد مورد اعتماد من است. تمرکز و توجه دیگو کاستا در همان سطحی است که من می‌خواهم. او از نظر ذهنی کاملا آماده بازی کردن است. می‌توانم دستانم را در آتش قرار بدهم. حتما می پرسید این جمله چه معنی دارد. در ایتالیا اگر دستانتان را در آتش قرار بدهید، به این معنا است که شما ۱۰۰ درصد از چیزی مطمئن هستید و یا ۱۰۰ درصد به یک موقعیت اعتماد دارید.

سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه‌ داد: اگر دیگو تمرکز نداشته باشد و بازی را شروع کند، مشکل من هستم و آن را نیز می پذیرم چراکه من ترکیب را انتخاب می‌کنم. به بازیکن ربطی ندارد که در ترکیب تیم قرار بگیرد یا نه. هر زمان که او برای چلسی به میدان رفته است، تمام سعی و تلاشش را انجام داده و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته است. هنوز تصمیم نگرفتم او در دیدار فردا برای ما به میدان برود یا نه ولی مطمئنا هیچ‌کس بزرگتر از باشگاه نیست و هم من و هم دیگو کاستا، برای برد خواهیم جنگید. فکر نمی‌کنم هواداران او را هو کنند. او در هفته‌ گذشته به دلیل مصدومیت به میدان نرفت و حالا برگشته است. خیلی مهم است که فردا برابر هال سیتی بتوانیم به برد برسیم و از جایگاه‌مان در صدر جدول دفاع کنیم. هوادارانمان همیشه مهم هستند. آنها یار دوازدهم ما هستند و باید هر طور که شده به خاطر آنها به برد برسیم. می‌دانیم چه تیم‌هایی پشت سر ما در جدول رده‌بندی قرار دارند.

چلسی فردا باید در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در خانه برابر تیم بحران زده هال سیتی به میدان برود. آبی‌پوشان هفته‌ آینده نیز در دیداری سخت در ورزشگاه آنفیلد برابر لیورپول به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج