adexo3
۴۶۵۳۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ نگران عملکرد ضعیف مهاجمانش نیست

سرمربی لیورپول نگران گل نزدن‌های مهاجمانش در غیاب سادیو مانه سنگالی نیست.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی استار، لیورپول امروز (شنبه) در هفته‌ بیست و دوم لیگ جزیره باید برابر سوانزی در خانه به میدان برود. این‌ در حالی است که قرمزپوشان شهر آنفیلد در چند بازی گذشته از نظر گلزنی مشکل داشتند.

در واقع لیورپول در پنج دیدار اخیر دو گل به ثمر رسانده است که یک گل را جیمز میلنر برابر منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی‌ به ثمر رساند و دیگری را لوکاس برابر پلیموث زد تا صعود قرمزها به مرحله بعد را قطعی کند.

یورگن کلوپ درباره عملکرد ضعیف مهاجمانش گفت‌: این موضوع باعث نگرانی من نیست. اگر چه این آمار برای دنیل استوریج و دیووک اوریگی نگران کننده است اما از نظر من، تا زمانی که تیمم موقعیت گلزنی ایجاد کند، مشکلی نداریم. در برخی از بازی‌ها توپ وارد دروازه‌ نمی‌شود ولی در برخی بازی‌ها، توپ وارد دروازه‌ می‌شود. متاسفانه در چند بازی گذشته بدشانسی آوردیم. در بازی با یونایتد چند موقعیت گل داشتیم که به راحتی از دست رفتند.

سادیو مانه سنگالی که به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا از ترکیب لیورپول جدا شده است، احتمالا با توجه به فرم خوب سنگال و صعود این تیم به مراحل پایانی، تا چند هفته‌ غایب قرمزها باشد. کلوپ در این رابطه گفت‌: از قبل می‌دانستیم در این برهه، مانه را در اختیار نخواهیم داشت. امیدوارم سنگال به قهرمانی در جام برسد و مانه بهترین بازیکن جام شود. مشکلی با این مساله ندارم. بازیکنانی در اختیار داریم که بتوانند در خط حمله جای او را پر کنند. انتظار داریم بتوانیم در بازی‌های پیش‌رو مساله گلزنی تیم را حل کنیم.

لیورپول در حالی امروز (شنبه) میزبان سوانزی است که باید در اواسط هفته‌ به دیدار ساوتهمپتون برود تا شکست بازی رفت در سنت مری را جبران کند. قرمزها تلاش می‌کنند بتوانند به فینال جام اتحادیه برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج