اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۵۷۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برخلاف اعلام قبلی؛

مدافع عراقی به ایران نیامد

در حالی که برخی رسانه ها پیوستن مدافع تیم ملی فوتبال عراق به تیم پرسپولیس را قطعی اعلام کرده بودند این انتقال اتفاق نیفتاد.

وبسایت نود: باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سعد ناطق مدافع ملی پوش تیم فوتبال نیروی هوایی عراق است اما با مشکل صدور رضایتنامه برای این بازیکن مواجه است.

همان طور که در خبری روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کردیم باشگاه عراقی به مدافع خود نیاز دارد و برای صدور رضایتنامه ناطق و پیوستن او به پرسپولیس شرط ۴۰۰ هزار دلاری قرار داده است.

با این حال برخی رسانه ها پیوستن ناطق به پرسپولیس را قطعی اعلام کردند و ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس هم اعلام کرد این بازیکن روز چهارشنبه برای امضای قرارداد وارد ایران می شود که چنین اتفاقی رخ نداد.

این باشگاه عراقی به یکی از ایجنت های ایرانی که در زمینه انتقال بازیکنان عراقی فعالیت می کند اعلام کرده این بازیکن را به پرسپولیس نمی دهیم و شرط ۴۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه وی را به عنوان سنگ بزرگ جلوی پای پرسپولیس گذاشته است.

البته ایجنتی که به عنوان نماینده ناطق با باشگاه پرسپولیس در ارتباط است برای این که شانس انتقال از بین نرود به باشگاه اعلام کرده مشکل ناطق در دست حل شدن است و این بازیکن در حال گرفتن رضایتنامه خود است.

در این میان خبرهایی مبنی بر غیبت ناطق در تمرینات تیم نیروی هوایی در اعتراض به عدم صدور رضایتنامه اش منتشر شده و خبر از مشکلات عدیده این بازیکن با باشگاهش می دهد.

باشگاه پرسپولیس هنوز امیدوار است این بازیکن را به خدمت بگیرد و تلاش ها در خصوص این انتقال ادامه دارد.

نکته جالب این است باشگاه پرسپولیس به جای مذاکره با باشگاه نیروی هوایی در حال رایزنی با ایجنت ایرانی ناطق و خود این بازیکن است تا جایی که ترکاشوند صراحتا اعلام کرده قرار شده است ناطق شخصا رضایتامه اش را بگیرد و به پرسپولیس بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج