adexo3
۴۶۶۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید قهرمان لالیگا می‌شود؟

قهرمان نیم فصل در لالیگا همیشه در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر نمی‌برد که این موضوع موجب نگرانی هواداران مادریدی شده است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال‌ مادرید دیروز (شنبه) در هفته‌ نوزدهم لالیگا برابر مالاگا دو بر یک پیروز شد و توانست قهرمان نیم فصل شود. البته این قهرمانی نه برای تیم و نه برای هواداران ارزشی ندارد. آمار نشان می‌دهد تنها ۵۲.۴۹ درصد تیم‌هایی که قهرمان نیم فصل شدند، در انتها نیز با صدرنشینی لالیگا را به پایان رساندند.

آمار سفید پوشان در این زمینه بهتر است. مادرید ۳۴ بار قهرمان نیم فصل شد که توانست ۲۳ قهرمانی نیم فصل را به جام در پایان فصل تبدیل کنند، یعنی ۶۷.۶۴ درصد. آخرین قهرمانی این تیم به فصل ۱۲ - ۲۰۱۱ برمی‌گردد.

وضعیت کنونی رئال‌ مادرید

شکست ناپذیری رئال‌ مادرید در ۴۰ بازی پیاپی با قهرمانی Undecima در لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها همراه بود اما هواداران پس از دو شکست هفته‌ گذشته، از تکرار اتفاقات دو فصل گذشته می‌ترسند. در آن سال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها قهرمان شد اما در نهایت نتوانست قهرمان لالیگا شود. آخرین باری که مادرید قهرمان نیم فصل شد، نتوانست فصل را با قهرمانی به پایان برساند و جام به بارسلونا رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج