۴۶۷۶۰۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش تند فراز کمالوند به اتهامات!

سرمربی تیم گسترش فولاد از اتفاقات رخ داده در فضای مجازی بعد از بازی با پرسپولیس به شدت ناراحت است؛ او تاکید می کند طرفدار تراکتور بودن دلیل بر باوجدان بازی نکردن مقابل این تیم نیست.

ورزش سه: حاشیه های پرتعداد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد از یک طرف و صحبت هایی که بازیکنان تیم سرخپوش و فراز کمالوند در پایان مسابقه بر زبان آوردند از طرف دیگر جنجالی بزرگ در فضای مجازی ایجاد کرده است. حالا کار به جایی رسیده که طرفداران و مخالفان فراز کمالوند دو گروه بزرگ شده اند و مدام با یکدیگر مشغول درگیری مجازی هستند. خیلی ها اعتقاد دارند کمالوند به تراکتورسازی برای قهرمان شدن راه می دهد و برخی نظر دیگری دارند. از سوی دیگر حمله های عجیبی نیز به سرمربی گسترش فولاد شده که او را حسابی ناراحت کرده است.

فراز کمالوند درباره اتفاقات بازی دیروز و مسائلی که از شب گذشته در فضای مجازی رخ داده صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

به ما چه مربوط است برای استقلال بازی کنیم

متاسفانه فضای مجازی خیلی شرایط بدی دارد؛ برخی افراد در صفحه های شخصی از قول من به دروغ می نویسند ما برای استقلال و تراکتورسازی بازی می کنیم و بعد هم برخی دیگر می آیند و الفاظ ناشایست به کار می برند! اصلا به ما چه مربوط است که برای استقلال بازی کنیم؟

تهمت می زنند و نامردی می کنند

تراکتورسازی هم تیم همشهری ما است به هر حال رابطه مان بیشتر است اما تجربه نشان داده همیشه جلوی تراکتور نیز سفت و سخت بازی کردیم. این تهمت ها نامردی است؛ اینکه مصاحبه تخیلی از قول من می نویسند زشت است. متاسفانه این اقدامات انجام می شود و بعد هم پرسپولیسی ها فحاشی می کنند!

مگر دو سال پیش قهرمانی را از تراکتورسازی نگرفتیم؟

برخی دوستان یکسری چیزها را قاطی کردند؛ تراکتورسازی تیم استان آذربایجان است و دوستان این مساله را فراموش کردند. من نمی دانم چه کاری انجام دادیم که می گویند از تراکتورسازی جانبداری کردم؟ موضوعی را یادآوری می کنم. مگر دو سال پیش که تراکتورسازی در آستانه قهرمانی بود، دو امتیاز حساس از این تیم نگرفتیم؟ فراموش کرده اید که با همان دو امتیاز تراکتورسازی قهرمان نشد؟ با این وجود به قدری فرهنگ مردم آذربایجان بالا است که هیچ واکنش منفی نشان ندادند. آن سال تراکتورسازی می توانست مقتدرانه قهرمان شود اما نه قبل از بازی تقاضایی انجام دادند و نه بعد از مسابقه، اتفاقی رخ داد. این فرهنگ بالای مردم آذربایجان را نشان می دهد.

شرف گسترش فولاد مهم است

آدم های بیماری که حرف و حدیث درست می کنند، بدانند هیچ چیز برای ما بالاتر از اعتبار و شرف باشگاه گسترش فولاد نیست. ما فقط برای خودمان می جنگیم اما یک مساله را فراموش نکنیم. ما و تراکتورسازی همشهری هستیم اما این دلیل نمی شود که جلوی آنها سفت و سخت بازی نکنیم. ما وقتی با تیم ته جدولی هم بازی می کنیم، ماشین سازان انتظار دارند محکم بازی کنیم ولی اصلا دنبال این نیستیم که برای تیم دیگری بجنگیم.

اینها به مردن انسان ها رحم نمی کنند

در کشوری که برخی از مردم با آتش ساختمان پلاسکو سلفی می گیرند؛ آنهایی که برایشان مهم نیست چند نفر در آتش دارند می سوزند و فقط به فکر عکس یادگاری شان هستند، انتظاری از فوتبال نمی رود. کدام انسانی در دنیا چنین کارهایی انجام می دهد؟ کسانی که به سوختن هموطن خود در آتش رحم نمی کنند، انتظار دارید فوتبال برایشان مهم باشد؟

از فوتبالیست ملی بعید است

حسین ماهینی بعد از مسابقات دیروز گفته بود خدا کند گسترش فولاد جلوی تراکتورسازی هم اینقدر محکم بازی کند؛ این حرف از فوتبالیست ملی بعید است. یعنی انتظار داشتید ما راه بدهیم بگوییم بفرمایید گل بزنید؟ این چه سخن نسنجیده ای است؟ ما جلوی همه تیم ها محکم بازی می کنیم.

تا دیروز می گفتند پرسپولیسی‌ام، امروز شدم استقلالی!

جالب است که تا دیروز همه می گفتند من پرسپولیسی هستم اما از دیروز شده ام طرفدار استقلال! اتفاقاتی که در فضای مجازی می افتد، بسیار بد است. استقلالی ها و پرسپولیسی ها در فضای مجازی مدام فحاشی می کنند و این اصلا قابل قبول نیست.

از عملکرد بازیکنانم راضی ام

ما بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و جانانه کار کردیم. همانطور که در بازی با استقلال خوب کار کردیم، در این مسابقه هم عملکردمان مطلوب بود. شناخت خوبی از پرسپولیس داشتم و فکر می کنم بازیکنانم در ۱۵ دقیقه آخر اشتباهاتی داشتند که باعث شکست مان شد. من از عملکرد بچه ها راضی ام و انشاءالله در هفته های آینده این شکست را جبران می کنیم.

داور گفت به مگنو کارت زرد داده

درباره اخطاری که دردسرساز شده است، من بعد از بازی با احمد صالحی داور مسابقه صحبت کردم. وسط زمین از صالحی پرسیدم که اخطار را به چه کسی داده و او گفت بابت خطای ابراهیم زاده کارت به او نداده؛ بعد از آن صحنه باتیستا اعتراض کرده و کارت زرد گرفته است. این، حرفی است که داور به من زد.

منتظر تصمیم فدراسیون هستیم

ما منتظر تصمیم فدراسیون درباره اخطار هستیم؛ هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، می پذیریم. اگر بگویند مگنو اخطار گرفته می پذیریم و اگر هم به نام ابراهیم زاده ثبت شود، اطاعت می کنیم.

جلوی استقلال و تراکتور هم با وجدان بازی می کنیم

در پایان تاکید می کنم گسترش فولاد جلوی استقلال، تراکتورسازی و یا پرسپولیس باشرف و باوجدان بازی می کند. حالا اینکه به خاطر هم استانی بودن با تراکتورسازی، من این تیم را بیشتر دوست داشته باشم، بحث دیگری است. تراکتورسازی خودم به لیگ برتر آوردم، چطور می شود دوستش نداشته باشم. مطمئن باشید جلوی تراکتورسازی نیز سفت و سخت بازی می کنیم اما هیچ ابایی از اینکه بگویم دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود، ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      جناب اقای کمالوندایرانی جماعت بدجوری جوگیراست ودرهمه حال افراط وتفریط زیادبخرخ می دهندشما اصلانگران این خوضبلات وچرت وپرت هانباش دوردبرشرفت

    • بدون نام

      ازشماهم هیچ چیزبیعدنیست

    • آزربایجان

      برای ما ثابت شده ای آقا فراز
      بگذار هرچه دلشان میخواهد بگویند اینها همان کسانی هستن که برای لایک بیشتر عکس آتش نشان ها را میگذارند که مثلادلسوز هستن اما راحت به هموطن خود توهین میکنند به داور به مربی حریف به بازیکن حریف اما اگر برطبق میلشان باشد شریف هستی
      اینها همان کسانی هستن که جلوی ساختمان پلاسکو سلفی میگیرند
      بعد برمیگردن عکس از حزن و ناراحتی میگذارند
      آقا فراز متاسفانه فضای مجازی این روزها میدان جنگ و فحش های ناموسی هواداران استقلال و پرسپولیس شده است
      مگرنه اینکه ورزش باید باعث همدلی ملت ها و همشهری و هموطن بشود؟؟ اما اگر سری به پست های طرفداری این دوتا تیم بزنیم میبینیم راحت شرافت و ناموس و وجدان خود را زیر پا له میکنیم
      بعد حادثه ای چون پلاسگو میشویم عامل وحدت
      مگه آن کسانی که بهشان فش میدیم از جنس و نژاد این ملت نیستن؟؟
      فرهنگ دوهزار وچند ساله ما این است؟
      بخاطر فوتبال و یک جام خودمان را هم زیر پا له کنیم؟

    • عاموک

      آقای کمالوند بعنوان یه پرسپولیسی از طرف همه ازتون بابت فحاشی ها معذرت میخوام و به شما درود میفرستم که با محکم بازی کردن روبروی پرسپولیس مردانگی و شرافت رو رعایت کردید و خوشحالیم که یک برد بی حرف و حدیث آوردیم
      ولی کاش این مردانگی در گفتار شما هم وجود داشت شما مردم رو با حرفاتون به تمسخر گرفتید این از الفاظ دیروزتون در مورد گزارشگر بازی آقای علیفر و بعد در مورد اشتباهات داوری به سود پرسپولیس به دلیل فشار هواداران و اینهم از توجیه بچگانه شما در مورد کارت زرد آقای ابراهیم زاده
      همه در برنامه نود دیشب دیدن که بلافاصله بعد از خطا و بدون مکث داور دست به جیب شد و به سمت ابراهیم زاده رفت و بهش کارت داد ضمن اینکه باتیستا هیچ اعتراضی نکرد پس شما و احیانا آقای صالحی مردم رو احمق نپندارید چون مردم ایران اینقدر فهیم و با شعور هستند که حقایق رو ببینند این شمایید که خودتون رو به خواب زدید دو پنالتی پرسپولیس هم که گرفته نشد وگرنه با اختلاف بیش از ۳ گل میباختید
      حتما انتقاد شما به داور هم بخاطر اینه که یه گل براتون نزد که مساوی بشید چون آقای صالحی همه کار براتون کرد فقط گل نزد واستون
      ضمنا از شعور و فهیم بودن مردم آذربایجان صحبت کردید که شکی هم در آن نیست که آذری ها مردمی فهیم هستند ولی شما به چه دلیل به هواداران سرخابی پایتخت بی احترامی میکنید از کجا میدونید اونا به شما توهین کردند شاید کسانی هستند که نتیجه بازی باب میلشان نبوده و فحاشی میکنند

      شما اول خودتون رو اصلاح کنید بعد جامعه رو آقای کمالوند

    • بدون نام

      اقای کمالوند همه میدونیم پرسپولیسی هستی.وخیلی مشخص هست که همه بازیهای جلوی پرسپولیس رو میبازی.حتی توزمین تبریز هم میبازی.شرافت اذریها به همه معلومه درموردشرافت خودت صحبت کن

    • ahm

      آقای کمالوند تراکتور بیشترازحدش ازش طرفداری میشه ولازم نیست شما ازباب شیرینتر کردن خود ازش طرفداری کنی جمله آخرت ازجنبه حقوقی نشانه بارزی از تبانی میتونه باشه ودقیقا مشابه عمل زشت بحرینی ها بعداز برد از ایران میباشه ،با اعترافی که شما درمورد علاقه اتان به قهرمانی تراکتوردارید درصورتیکه خود سرمربی یک تیم لیگ برتری هستید مدیران فوتبال مملکت بهتراست به شما اجازه مربیگری درلیگ برتر ندهند ولیگ یک عادلانه ترین و بهترین جای فعالیت برای شما باشه .

    • بدون نام

      دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج