adexo3
۴۶۷۶۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گولیت: ساچی جلوتر از زمان خودش بود

اسطوره باشگاه میلان می‌گوید روسونری تحت هدایت ساچی از خط دفاعی مستحکمی برخوردار بود که بازیکنانی همچون باره‌سی و مالدینی داشت.

خبرگزاری تسنیم: بیانکونری که پنج فصل متوالی اسکودتو را فتح کرده و این فصل هم وضعیت خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش دارد، در سال‌های اخیر در تلاش بوده تا در اروپا هم خودی نشان دهد که نمایش موفق این تیم در فصل ۱۵-۲۰۱۴ را به همراه داشت، جایی که بانوی پیر در فینال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب بارسلونا شد و از قهرمانی باز ماند.

رود گولیت در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با اشاره به اینکه یوونتوس می‌تواند این فصل هم به عنوان قهرمانی سری A ایتالیا برسد، گفت: یوونتوس در سال ۲۰۱۵ تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت، اما امسال نمی‌توانم بگویم که شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها چه تیمی است. مهم این است که فصل را در بالاترین فرم به پایان برد.

اسطوره باشگاه میلان که با این تیم قهرمانی در اروپا را تجربه کرده، در تمجید از سرمربی پیشین خود اظهار داشت: آریگو ساچی جلوتر از زمان خودش بود. او استاد سازماندهی تیم بود. رمز موفقیت ساچی تکرار تمریناتی بود که در نظر داشت.

وی با اشاره به نام مدافعانی همچون فرانکو باره‌سی و پائولو مالدینی صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: ما در تمرینات با ۱۱ بازیکن مقابل تیم ۶ نفره‌ای بازی می‌کردیم که ۴ مدافع و دو هافبک میانی داشت، اما هرگز موفق به گلزنی نمی‌شدیم.

سرمربی پیشین چلسی در پایان خاطرنشان کرد: ساچی در ادامه تمرینات دو مدافع میانی را از آن تیم ۶ نفره خارج می‌کرد، اما باز با این حال نمی‌توانستیم به آنها گل بزنیم. خط دفاعی تیم تحد‌هدایت ساچی سازماندهی فوق‌العاده‌ای داشت که تنها کاری که می‌شد در مقابل آنها کرد، شوت زدن از راه دور بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج