adexo3
۴۶۷۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: باخت گسترش فولاد برای ما درس عبرت شد

کاپیتان تیم تراکتورسازی می‌گوید که اگر بازیکنان این تیم بخواهند امتیاز از دست بدهند و به امید باخت یا تساوی پرسپولیس بمانند، قهرمانی را از دست می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل پیکان به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز شیرین به‌دست بیاوریم. پیکان تیم خوبی است که در دیدارهای گذشته‌اش هم نتایج خوبی گرفته بود. در هر حال ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم و اختلاف‌مان را با پرسپولیس حفظ کردیم.

وی با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد و حفظ اختلاف چهار امتیازی تراکتورسازی با صدر جدول، خاطرنشان کرد: حیف شد که گسترش فولاد آن یک گل را دریافت کرد و نتوانست پرسپولیس را متوقف کند، اما این موضوع یک درس عبرت برای بازیکنان ما شد. بازیکنان ما باید یاد بگیرند که در همه دیدارهای‌شان به پیروزی برسند و به هیچ تیمی متکی نباشند. اگر ما بخواهیم در همه دیدارهای‌مان مساوی کنیم و به امید تساوی یا باخت پرسپولیس بمانیم، قهرمانی را خیلی راحت از دست می‌دهیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد هم‌زمان نبودن دیدارهای این تیم و پرسپولیس که به بیانیه‌های اخیر باشگاه تبریزی علیه سازمان لیگ منجر شد، گفت: سازمان لیگ باید این موضوع را مدیریت کند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود. ما و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستیم. سازمان لیگ باید برنامه‌ای بریزد که بازی‌های تراکتورسازی و پرسپولیس همزمان باشند یا حداقل فاصله زمانی دیدارهای این دو تیم کمتر باشد. اینکه پرسپولیس از نتایج دیدارهای ما با خبر باشد و بعد به مصاف حریفانش برود بی‌انصافی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      برو بابا بیعدالتی های خودتونو میپوشونین گیر دادین به زمان بازیا اا البته عادت شماها ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج