۴۶۸۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلکمار - هیرنفین؛ دربی جذاب ایرانی‌ها در آفاس

رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هلند امشب در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها شاهد دربی ایرانی ها در ورزشگاه آفاس خواهیم بود.

ورزش سه: امشب ورزشگاه آفاس در شهر آلکمار میزبان جدال AZ با هیرنفین خواهد بود تا یکی از این دو تیم جواز صعود به نیمه نهایی رقابت های حذفی را به دست بیاورد. دو تیمی که در این هفته ها با درخشش بازیکنان ایرانی خود نتایج فوق العاده ای در لیگ برتر هلند کسب کرده و رقابت تنگاتنگی برای ایستادن در جایگاه چهارم جدول آردیویسه دارند.

آلکمار در حضور علیرضا جهانبخش امشب امیدوار است بتواند از سد رقیب اصلی خود در این فصل بگذرد تا همچون سال گذشته یکی از تیم های حاضر در نیمه نهایی حذفی باشد. جهانبخش بعد از پشت سر گذاشتن بحران های روحی و روانی بیماری مادرش بازگشت پرفروغی به ترکیب تیمش داشت و هفته قبل در جدال با اسپارتا هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

در آن سوی میدان هیرنفین با آقای گل ایرانی هلند رضا قوچان نژاد به مهمانی آلکمار خواهد رفت. این تیم بعد از شکست تلخ ابتدای هفته برابر آیندهوون که با هت تریک گوچی و صعود او به صدر جدول گلزنان آردیویسه توام بود حالا راهی وزشگاه آفاس می شود تا با دل بستن به آمادگی بالای مهاجم ایرانی امیدوار به عبور از سد آلکمار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی باشد.

مصاف تیم های آلکمار و هیرنفین امشب از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز خواهد شد و برنده این مصاف در نیمه نهایی به برنده فاینورد - ویتسه آرنهایم برخورد خواهد کرد که قرعه دشواری برای رسیدن به فینال جام حذفی خواهد بود چون پای فاینورد صدرنشین حال حاضر لیگ هلند و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در میان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج