۴۶۸۳۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خالقی‌فر: سیدجلال عصبانیتش را تخلیه کرد

پرسپولیس توانست بعد از هفته‌ها، گسترش فولاد را متوقف کند و امتیازی به آنها ندهد.

ورزش سه: رضا خالقی‌فر در خصوص کارتی که مشخص نبود داور در میانه به میدان باید به چه کسی می‌داد گفت: «دقیقا نمی‌دانم در نیمه اول کدامیک از بچه‌های ما کارت گرفتند و داور به چه کسی کارت داده بود، آن لحظه زوم نکرده بودیم. صحبت‌هایی که امروز شنیده‌ام این بود که گفته‌اند که در نیمه دوم به اعتراض مگنو باتیستا کارت دادیم و در دفترچه یادداشت شماره ۵ نوشته بود و این خیلی چیزها را مشخص می‌کند.»

وی در ادامه گفت: «خطای اول را مسعود ابراهیم‌زاده انجام داده بود که داوران گفتند آن خطا کارت نداشت و بعد از آن خطا مگنو اعتراضی به داوری داشته که به او کارت داده‌اند. طبق نظر کارشناسان داوری آن کارت به نام مگنو ثبت شده که او ۳ کارته شده و در بازی بعدی‌مان نمی‌تواند ما را همراهی کند البته خود من هم در بازی بعدی محروم هستم و این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد.»

گسترش بعد از بازی با پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و ذوب‌آهن هم به مانند پرسپولیس از سد حریف‌ها گذر می‌کند. مهاجم گسترش در این رابطه می‌گوید: «این طبیعی است چراکه بازیکنان تیم‌های دیگر وقتی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند بیشتر به چشم می‌آیند و انگیزه‌شان را چند برابر می‌کند از همین رو دوندگی‌شان بالا می‌رود و خستگی‌شان برای دیدار بعدی چند برابر می‌شود از همین رو اگر خوب ریکاوری نکنند و تمرینات مستمری نداشته باشند طبیعی است مقابل حریف بعدی هم نمی‌توانند نتیجه‌ای که باید را کسب کنند.»

او درباره رفتار کمالوند بعد از بازی‌شان و صحبت‌هایی که درباره گزارشگری علیفر به زبان آورده خاطرنشان کرد: «آقای کمالوند سرمربی هستند و مسئولیت یک تیم را برعهده دارند قطعا وقتی از زمین بازی بیرون می‌آیند آن هم با آن نتیجه‌ شکست وقتی چنین صحبت‌هایی را می‌شنوند حق دارند که عصبانی شوند. با توجه به احترامی که برای آقای علیفر قائل هستم باید بگویم ایشان طی این سال‌ها تجربه‌ای که در حرفه خود کسب کرده‌اند باید شناخت‌شان را نسبت به بازیکنان بیشتر کنند تا خدایی ناکرده اشتباهی صورت نگیرد و حق کسی ضایع نشود. مجری‌ای با سوابق ایشان نباید اینطور گزارش می‌کردند. ایشان اول اسم بازیکن را می‌گفتند و بعد در لیست‌شان نگاه می‌کردند و شماره بازیکن را اعلام می‌کردند که این به دور از تجربه‌ای است که ایشان داشتند. آقای کمالوند برای ما بازیکنان شناخته شده است و ما هر روز با ایشان در تمرین برخورد داریم و هیچ وقت چنین رفتارهایی از ایشان ندیدیم.»

خالقی‌فر رفتار سیدجلال در اعتراض به داوری در زمین را اینطور توضیح می‌دهد: «این حرکت سیدجلال را دیدم. او در آن لحظه ناراحت شده بود و برای همین دست‌هایش را به سمت هواداران می‌برد تا عصبانیتش از داوری را اینطور تخلیه کند. بازیکنان در چنین صحنه‌هایی ضربان قلبشان بالا می‌رود و نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، داور در چنین بازی‌هایی در وسط زمین با رفتاری که دارد آرامشی خلق می‌کند و بازی را تحت کنترل خود درمی‌آورد. در صحنه‌ای دیگر وقتی کارت گرفتم و من هم عصبانی شدم که این طبیعی است و در واقع داور با مدیریتش در میانه میدان می‌تواند جو متشنج را از بین ببرد. داور با نوع برخوردی که در زمین دارد بازی را کنترل می‌کند. داوری در این بازی ضعیف بود و تمرکزی روی این بازی نداشت به همین دلیل آن اتفاقات در میانه میدان افتاد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج