adexo3
۴۶۸۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدافعان استقلال مراقب «منشا» باشند

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان تهرانی مقابل نفت آبادان حاکم توپ در میدان بودند گفت: نفتی ها در طول ۹۰ دقیقه حرفی برای گفتن نداشتند.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال استقلال مقابل نفت آبادان گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. اعتماد به جوانان، دوندگی آنها و پرس تیم نفت باعث شد تا این تیم جز یک بار حمله به دروازه استقلال، دیگر مزاحمتی برای مهدی رحمتی ایجاد نکند. استقلال توانست باز هم جواب اعتماد به جوانانش را گرفته و به یک پیروزی خوب دست پیدا کند.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: استقلال به سه گل زیبا دست پیدا کرد. دو گل از روی ضربات ایستادگی و یک گل هم با هوشیاری مهاجم این تیم شکل گرفت و نشان داد که استقلال به خوبی نقطه کور نفت را شناسایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: گل اول استقلال بسیار فنی بود و حق دوست نشان داد که می تواند یکی از مهاجمان خوب آینده فوتبال کشورمان باشد.

ورمزیار در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر پیکان تهران گفت: بازی جالبی را به طور حتم از دو تیم شاهد خواهیم بود. استقلال برای نزدیک شدن به صدر جدول باید پیکان را از پیش رو بردارد. پیکان هم که نمی خواهد موقعیتش در جدول بدتر شود تنها به کسب پیروزی مقابل استقلال فکر می کند. علیرضا منصوریان می توانند باز هم با اعتماد به جوانانش یک بازی خوب را از استقلال به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: البته پیکان تیم دست و پا بسته ای نیست. گادوین منشا مهاجم خارجی پیکان بسیار هوشیار و فرصت طلب است و روی او حساب ویژه ای باز کرده اند. مدافعان استقلال هم باید این مهاجم فرصت طلب را مهار کرده تا نتواند گلزنی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج