اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۶۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال حذف شد؛ یوونتوس از میلان انتقام گرفت

در مسابقات امشب جام حذفی و اتحادیه در کشورهای اروپایی، در اسپانیا، رئال مادرید با تساوی مقابل سلتاویگو از جام حذفی کنار رفت، در ایتالیا، یوونتوس در دیداری انتقامی، مقابل میلان در جام حذفی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد و در نیمه نهایی جام اتحادیه هم لیورپول با شکست مقابل ساوتهمپتون از رسیدن به فینال بازماند.

خبرگزاری تسنیم: در مسابقات امشب جام حذفی و اتحادیه در کشورهای اروپایی، در اسپانیا، رئال مادرید با تساوی مقابل سلتاویگو از جام حذفی کنار رفت، در ایتالیا، یوونتوس در دیداری انتقامی، مقابل میلان در جام حذفی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد و در نیمه نهایی جام اتحادیه هم لیورپول با شکست مقابل ساوتهمپتون از رسیدن به فینال بازماند.

رئال مادرید اولین جام فصل را از دست داد

تیم رئال مادرید با تساوی 2 بر2 در زمین سلتاویگو در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا از این رقابت‌ها حذف شد.

در این بازی هیجان‌انگیز، دانیلو (بازیکن حریف) در دقیقه 44 و واس در دقیقه 85 برای سلتاویگو و رونالدو در دقیقه 62 و واسکس در دقیقه 90 برای رئال مادرید گل زدند.

با این تساوی، سلتاویگو به خاطر برتری ۲ بریک در خانه رئال در بازی رفت به برتری مجموع ۴ بر ۳ دست یافت و به نیمه‌نهایی رسید تا رئال مادرید با زیدان اولین جام فصل خود را از دست بدهد.


یوونتوس از میلان انتقام گرفت و صعود کرد

تیم یوونتوس با برتری ۲ بریک در تک بازی خانگی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی ایتالیا، ضمن گرفتن انتقام شکست بازی سوپرجام ایتالیا به مرحله نیمه‎‌نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

دیبالا در دقیقه 10 و پیانیچ در دقیقه 21 برای یوونتوس و باکا در دقیقه 53 برای میلان گل زدند. ضمن اینکه لوکاتلی از میلان در دقیقه 54 از بازی اخراج شد.


لیورپول در خانه شکست خورد و حذف شد

تیم لیورپول با شکست یک بر صفر خانگی مقابل ساوتهمپتون در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس از رسیدن به بازی نهایی این رقابت‌ها بازماند.

تنها گل بازی توسط لانگ در دقیقه ۹۰ وارد دروازه لیورپول شد تا ساوتهمپتون با برتری یک بر صفر و پیروزی مجموع ۲ برصفر به بازی نهایی جام اتحادیه انگلیس راه یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج