اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۷۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلگری: از ده نفره شدن میلان استفاده نکردیم

سرمربی یوونتوس از پیروزی مقابل میلان می گوید.

طرفداری: شاگردان آلگری موفق شدند با پیروزی خانگی در برابر میلان، به جمع چهار تیم برتر جام حذفی ایتالیا صعود کنند. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در خصوص بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

قبول ندارم که نیمه دوم تحت فشار بودیم. همه می دانستیم که میلان تیمی است که هرگز تسلیم نمی شود، فرقی نمی کند که چه نتیجه ای رقم خورده باشد، آن ها تا پایان فشار را حفظ می کنند و فوتبال خود را ارائه می دهند. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و کمی رو به عقب بازی کردیم، وقتی دیبالا بیرون رفت، نتوانستیم نفر اضافه ای بین خطوطمان داشته باشیم و این برای ما به مشکل تبدیل شد. درست است که آن ها 10 نفره بودند، امّا با چهار مهاجم، عملاً از نظر تاکتیکی نفر اضافه برای ما برتری نداشت. پاس های اشتباه زیادی داشتیم، در نهایت خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم و امیدوارم فصل جاری حداقل دوباره به فینال برسیم.

آلگری: از ده نفره شدن میلان استفاده نکردیم

الگری برای دومین بار پیاپی در فصل جاری از سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده کرد و به مانند دیدار مقابل لاتزیو نمایش خوبی تیمش با این سیستم بازی ارائه کرد، او در این باره گفت:

مسئله سیستم نیست، مهم رویکرد و نگرش تیم است. مشخصاً مهاجمین می خواهند به کار دفاعی هم کمک کنند، با کیفیتی که آن ها دارند این امر ممکن است. این مسئله بیشتر به ویژگی های بازی بستگی دارد، بازیکنانی که در اختیار دارم و بازیکنانی که به بازی می گیرم، به همه این ها بستگی دارد. به هر حال ما امشب خوب دفاع نکردیم و نتوانستیم توپ را عقب تر از دروازه خودمان نگه داریم. میلان موقعیت های چندانی نداشت و به غیر از موقعیت دلوفئو موقعیت جدی نداشتند. گل باکا هم از موقعیتی خلق شد که انتظار گل از آن نمی رفت.

یوونتوس در مرحله بعد در دو دیدار رفت وبرگشت به مصاف ناپولی خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج