adexo3
۴۶۹۱۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منچستر به فینال رسید؛ بارسلونا با ۵ گل صعود کرد

در مسابقات امشب جام حذفی و اتحادیه در کشورهای اروپایی، در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا با ۵ گل سوسیه داد را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در انگلیس و در بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه، منچستر یونایتد علیرغم شکست دو بر یک مقابل هال سیتی به فینال صعود و حریف ساوتهمپتون شد.

خبرگزاری تسنیم: در مسابقات امشب جام حذفی و اتحادیه در کشورهای اروپایی، در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا با ۵ گل سوسیه داد را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در انگلیس و در بازی برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه، منچستر یونایتد علیرغم شکست دو بر یک مقابل هال سیتی به فینال صعود و حریف ساوتهمپتون شد.


بارسلونا با برتری پرگل به نیمه‌نهایی رسید

بارسلونا با برتری 5 بر 2 خانگی مقابل رئال سوسیه‌داد در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

لوئیس سوارز در دقایق ۱۷ و ۶۳، لیونل مسی در دقیقه۵۵ از روی نقطه پنالتی، دنیس سوارز در دقیقه ۸۲ و توران در دقیقه ۸۰ برای بارسلونا و خوانمی در دقیقه ۶۲ و خوسه در دقیقه ۷۳ برای سوسیه‌داد گل زدند.

بارسلونا با این پیروزی و به خاطر برتری یک بر صفر در بازی خارج از خانه دور رفت با برتری مجموع 6 بر 2 به نیمه‌نهایی رسید.


منچستریونایتد شکست خورد اما فینالیست شد

تیم منچستریونایتد با وجود شکست ۲ بریک مقابل هال‌سیتی در بازی خارج از خانه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس به بازی نهایی این جام راه یافت.

در این بازی، هادلستون در دقیقه 35 (از روی نقطه پنالتی) و نیاسه در دقیقه 85 برای هال‌سیتی و پوگبا در دقیقه 66 برای منچستریونایتد گل زدند اما تیم بازنده با وجود شکست 2 بریک به خاطر برتری 2 بر صفر در بازی رفت با برتری مجموع 3 بر 2 به بازی نهایی مقابل ساوتهمپتون راه یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج