adexo3
۴۶۹۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بزرگی: استقلال دیگر «لیدر» ندارد

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: موضوع آکادمی در دستور کار باشگاه استقلال است و هر کسی که تخلفی انجام داده باشد با او برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان: محسن بزرگی با اشاره به این موضوع که باشگاه استقلال به دنبال ساماندهی هوادارانش است، اظهار داشت: سرمایه اصلی باشگاه استقلال، هواداران هستند ولی ما هیچ اطلاعاتی از تعداد آنها نداریم. بر همین اساس سامانه‌ای طراحی خواهیم کرد که هواداران با ثبت نام در آن به صورت رسمی هوادار استقلال می‌شوند و ما می‌توانیم بر همین اساس در ساماندهی آنها عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضمن این که از به بعد ما در استقلال چیزی به نام «لیدر» نداریم. آیین‌نامه‌ای تنظیم خواهیم کرد که بر اساس آن، از این پس راهنمای مشوقین به کار گرفته خواهد شد. راهنماهای مشوقین هیچ حقوقی از باشگاه استقلال دریافت نخواهند کرد. البته برای آنها امتیازاتی در نظر می‌گیریم. همچنین راهنماهای مشوقین اجازه ندارند علیه مسئولان، مربیان و بازیکنان باشگاه استقلال در ورزشگاه شعار بدهند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تکلیف لیدرهای قدیمی این باشگاه چه می‌شود گفت: آنها هم باید مجدد اقدام به ثبت نام کنند تا اگر صلاحیت انها احراز شد به عنوان راهنماهای مشوقین مشغول به فعالیت شوند.

بزرگی در پایان، در خصوص اتفاقاتی که در آکادمی باشگاه استقلال رخ داد، خاطرنشان کرد: موضوع آکادمی در دستور کار باشگاه استقلال است و هر کسی که تخلفی انجام داده باشد با او برخورد خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه لیدر نداره پس این گردن کلفت ها کی هستن که هرروز کنار علی منصور هستن وسلفی میگیرن وعلی منصور واسشون سرتمرین جشن میلاد میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج