اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۹۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: تیمی کوتاه بیاید فاجعه رقم می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اگر تیمی کوتاه بیاید می‌تواند فاجعه‌ای رقم بخورد، گفت: فقط به بازی پیش رو فکر می‌کنیم و نمی‌خواهیم کوتاه بیایم.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکویچ عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که در هتل بین‌المللی قم برگزار شد، گفت: بازیکنانی که فردا مقابل صبای قم بازی خواهند کرد جزئی از پرسپولیس هستند که به همه آنها اعتماد دارم و این فرصتی برای بازیکنان جدید است که خودشان را نشان دهند.

وی افزود: تیم ما ۱۱ نفر نیست بلکه ۲۲ نفر است و از الان دنبال توجیه مسائل دیگر نیستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه امسال لیگ برتر شرایط خوبی دارد، اظهار داشت: هر کسی می‌تواند برنده بازی باشد و دیدیم که ماشین سازی می‌توانست در برابر تراکتور برنده باشد.

فردا انتطار بازی سختی داریم

وی با بیان اینکه فردا انتطار بازی سختی داریم، افزود: اگر تیمی کوتاه بیاید می‌تواند فاجعه‌ای رقم بخورد و بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند و مدام در حال ترمیم تیم هستیم.

برانکو گفت: همه بازی‌ها مهم هستند و بازی با صبا هم همانند تراکتورسازی برایمان مهم است.

وی با بیان اینکه بازی به بازی تمرکزمان برای برد است بیان داشت: نه تراکتور و نه به استقلال بلکه فقط به بازی پیش رو فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه در زندگی هیچ قولی را نمی‌توان صد درصد داد و در فوتبال هم همینطور است،‌ گفت: ما تنها هدف خود را اعلام کردیم که قهرمانی هدف ما است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم و در این مسیر بیشترین امتیاز را می‌خواهیم و امروز تیم‌ها قوی شدند و هر تیمی می‌تواند پیروزی کسب کند.

وی با بیان اینکه در مورد آرام‌ طبع می‌توان بگویم از بهترین‌ها است و بدشانسی آورد و مصدوم شد، گفت: ربیع خواه جای وی را گرفت در حال حاضر سخت می‌تواند به بازی برسد و وی را برای جدایی آزاد گذاشتیم.

برانکو افزود: من بهترین تعاریف را در مورد آرام‌فر دارم و ایشان با شخصیت و حرفه‌ای هستند اما متأسفانه در پرسپولیس شانس نداشت.

هدف پرسپولیس ارائه بازی زیبا و حرفه‌ای است

وی بیان داشت: همیشه این خطر بالقوه است که تیم‌های رو به رشد با شکست رو به رو شوند اما بازیکنان به من این اطمینان را دادند که حریف را دست کم نمی‌گیرند اما این خطر وجود دارد ولی صبا فکر نکند که ما این تیم را دست کم می‌گیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هواداران زیادی در قم داریم و ما علاقمند به حضور آنها در ورزشگاه هستیم.

وی ادامه داد: بازی قبل سخت بود و امیدواریم هوای فردا بهتر شود و هدف پرسپولیس ارائه بازی زیبا و حرفه‌ای است و به همه رقبا احترام می‌گذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      چند سال هست در لیگ هیچ تیمی شخصیت قهرمانی نداشته قهرمان شده ولی پرسپولیس امسال داره.......اینشالا قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج