adexo3
۴۶۹۶۲۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پولادی چطور جواهر الشحانیه شد

قریب به سه سال پیش موضوعی در فوتبال کشورمان افشا و پاگیر بسیاری از ستاره‌های فوتبال کشورمان شد که البته مقصر اول و آخر این خسارت برای ستاره‌های فوتبال، خودشان بودند.

روزنامه ایران ورزشی: قریب به سه سال پیش موضوعی در فوتبال کشورمان افشا و پاگیر بسیاری از ستاره‌های فوتبال کشورمان شد که البته مقصر اول و آخر این خسارت برای ستاره‌های فوتبال، خودشان بودند. با افشای جعل کارت پایان خدمت سربازی، پای خیلی از ملی‌پوشان هم گیر بود، از حسین ماهینی گرفته تا سروش رفیعی و بسیاری ملی‌پوش دیگر. پیش از آنکه نوع عمل مجرمانه تعدادی بازیکن فوتبال مورد توجه قرار گیرد و البته تعداد کسانی که درگیر این موضوع بودند، مساله اصلی باشد، نام بازیکنانی مثل مهرداد پولادی، حسین ماهینی، سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر در بوق و کرنا شد تا اصل موضوع به فراموشی سپرده شود.
در هر حال عده‌ای از این بازیکنان خیلی راحت، جرمشان را پذیرفتند و راهی خدمت سربازی شدند و عده‌ای همچنان اصرار داشتند که کارت آنها مشکلی نداشته و تمام تلاش خود را برای اثبات حقانیتشان به کار بستند اما مهرداد پولادی راه دیگری برگزید، او که همه جوره در حقش لطف شده بود، با سوء استفاده از اعتماد مسوولان با تیم ملی از کشور خارج شد و هرگز برنگشت. این در حالی است که تمام بازیکنانی که کارتشان باطل شده بود، به خدمت سربازی اعزام شدند و حالا کارت خدمتشان را نیز دریافت کرده و در ترکیب تیم ملی هم به میدان می‌روند. آخرین بازی که پولادی برای تیم ملی به میدان رفت، چیزی جز جنجال و اخراج برای تیم ملی نداشت. پولادی در رویارویی با تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا، بدترین بازی خود را به نمایش گذاشت و تیم ملی با باخت به تیم ملی عراق بدون کسب مقامی در جام ملت‌های آسیا به کشور بازگشت. حالا با گذشت چند سال از این اتفاق حسین جلال، مدیر فوتبال باشگاه الشحانیه حرف‌هایی می‌زند که روزهای گذشته پولادی را به خاطر متبادر می‌کند. روزهایی که او از اعتماد مسوولان سوء‌استفاده و به تیم ملی پشت کرد. حسین جلال در باره پولادی می‌گوید: «مهرداد پولادی جزو خانواده الشحانیه و از جواهرات باشگاه محسوب می‌شود و ما هرچه سریع‌تر قرارداد جدیدی با او خواهیم بست تا حضور این بازیکن در جمع ما ادامه پیدا کند چراکه پولادی بازیکنی خوش اخلاق، فداکار و کارا برای باشگاه ما بود و در پست‌های مختلف به مربیان ما کمک کرده است.»

حرف‌های حسین جلال کاملا درست است؛ او جزو خانواده الشحانیه و از جواهرات این باشگاه است و اتفاقا بازیکنی خوش اخلاق، فداکار و کاراست اما جالب است که این جواهر عمر کوتاهی در فوتبال ایران داشت و هیچ وقت خودش را جزو خانواده ایرانی ندانست و برای ایران و ایرانی فداکار نبود و خاطرات بدی از خود در ذهن ایرانی‌ها به جا گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جواهر قلابی پیشکش تیمهای عربی ، پوشیدن لباس تیم ملی ایران لیاقت میخواد ارزش ایران و لباس مقدس تیم ملی با هیچ مبلغی قابل مقایسه نیست

    • انه

      نویسنده این مطلب لابد دلش پر بوده از این مولادی

    • ممد

      اخ که نویسنده سوخته شدیدا ...
      نکنه توهم معاف نیستی . هههههههه

    • بدون نام

      نوش جونش که رفت
      بقیه هم بشینن تو سطل اب یخ خنک شن

    • محمد

      اصلا مهم نیست همون بهتر که رفت تیم ملی به همچین آدمای نیاز نداره.بلاخره که یه روزی برمیگرده اونجاس که تمام ایران به چشم یه خیانتکار بهش نگا میکنن

    • مجید

      اتفاقا خوب کاری کرد که رفت , به جاش زندگیش را تامین کرد , شما که دم از وطن پرستی میزنی بهتره یه نگاهی به امثال مجتبی محرمی و خیلی از قهرمانهای دهه ۶۰ بندازی و ببینی که چه اوضاعی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج