adexo3
۴۶۹۹۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانیه تراکتورسازی علیه داور دربی تبریز

باشگاه تراکتورسازی در پی اتفاقات داوری در دیدار با ماشین سازی بیانیه ای را صادر کرد.

ورزش‌سه: باشگاه تراکتورسازی در پی اتفاقات داوری در دیدار با ماشین سازی بیانیه ای را صادر کرد. در بیانیه باشگاه تراکتورسازی علیه داوران لیگ برتر و به ویژه داور دیدار دیروز با ماشین سازی آمده است:

«دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی در حالی برگزار شد که حساسیت‌های این دیدار بر همگان واضح بود و انتظار می‌رفت داوری باتجربه برای این دیدار در نظر گرفته شود و داور به حساسیت‌های این دیدار واقف باشد و بداند که این دیدار پیش بازی حساس‌ترین دیدار فصل است. اما متأسفانه در طول مسابقه شاهد این بودیم که داور با سوت‌های اشتباه خود در میانه میدان بارها فکر و روان بازیکنان را به هم‌ریخت و با تصمیمات اشتباهش جو سکوهای ورزشگاه را متشنج کرد. در صحنه اخراج مهدی کیانی تمامی کارشناسان فوتبال معتقدند که بازیکن تیم تراکتورسازی مرتکب خطایی نشده است و اگرچه خطایی در آن صحنه رخ می‌داد خطای بازیکن تیم حریف بود و کاپیتان تیم تراکتورسازی مستحق دریافت کارت نبوده است. این تصمیم داور باعث شد تا کاپیتان تیم بدون اختیار به این تصمیم معترض شود چون مهم‌ترین دیدار فصل را با این کارت ازدست‌داده بود که با این اعتراض با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

این اشتباه داور علی‌رغم ضربه بزرگی که به تیم تراکتورسازی زد باعث شد تا جو بازی متشنج شود و شرایط نامناسبی بر بازی حاکم باشد. باشگاه تراکتورسازی درخواست دارد کارت ناحق مهدی کیانی بخشیده شود و در این زمینه به این باشگاه ظلمی صورت نگیرد. درصحنه پنالتی تیم تراکتورسازی نیز شاهد بودیم دروازه‌بان تیم حریف بیش از ۳ متر از دروازه خود جلوآمده است که تمامی کارشناسان بر این موضوع نظر مشترکی داشتند و آقای غیاثی به‌عنوان کارشناس داوری این سؤال را می‌پرسد که آقای داور چگونه حرکت روبه‌جلوی حداقل سه متری دروازه‌بان را قبل از زدن ضربه ندیدی؟

حال باشگاه تراکتورسازی امیدوار است با رفع محرومیت مهدی کیانی گوشه‌ای از این اشتباهات جبران شود تا بلکه روحیه هواداران تراکتورسازی بیش از این جریحه‌دار نشود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاسف برای فدراسیون و داوری

    • علی

      حرف راستو همون علی دایی زد که میخوان پرسپولیسو قهرمان لیگ و استقلالو قهرمان حذفی کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجباااااااااا
        یعنی آدم اگه روشن دل باشه و چشاش هم نبینه باز از گزارش بازی های پرسپولیس میفهمه که این تیم علیرغم همه ی ناداوری ها ولی اینقدر قدرت داره که پیروز میدان باشه. مثل همین چندتا پنالتی که عالم و آدم دیدند برای پرسپولیس گرفته نشد. پس جای بهانه تراشی به بازی خودتون تکیه کنید

    • ستار

      داد میزنه میخوان کمیته انضباطی را تحت تاثیر قرار بدن، که کیانی و آقایی را به دلیل اینکه به سینه داور زدن محروم نکنند

    • سپاهان

      حالا این همه بنفعشون گرفتن تازه داور ی پنالتی هم بسودشون گرفت بابا فوتبالتون بازی کنید

    • پرچم سرخ

      این تراکتوریها پر مدعا چقدر دیگه پر توقع و خود زرنگ بین و سواستفاده گرند مگر میشود جریمه کیانی رو بخشید حتی اگر این ادعایتون درست باشد که اگر این اتفاق بیفتد پس باید بازی هفته قبل پرسپولیس با گسترش هم ۳بر۰ بنفع پرسپولیس و بازی هفته قبل تر آنهم گل چهارم پرسپولیس به فولاد که توسط طارمی زده شد و آفساید گرفته شد هم پذیرفته و نتیجه را ۴بر۰ کنند.، و دیگر اینکه جدا از انتظار غیر منطقی که تراکتوریها دارند باید این مسیٔله راهم مد نظر قرار داد که کیانی بعد از آن کارت زرد با اعتراض شدید و به خاطر رفتار زننده بعد از آن بصورت مستقیم از بازی اخراج شده که با این حساب بازی بعدی محروم و دو کارت زرد قبلیش هم به قوت خود باقیست

    • بدون نام

      بچسبید به کارتون وشعرنگید مقصر بازی بد بود نه داور.پرسپولیس قهرمانه

    • بدون نام

      تبریزهای خلیج عربی گو آیا پنالتی شما که داور گرفت درست بود آقایان بیانه

    • محمد

      پرسپولیس قهرمان میشه،بعضیها را میسوزونه، حالا حالا قهرمانه،
      سوراختوریا با آهنگ بخونید ببینم بلديد یا به زبون خودتون بخونید.

    • علی

      خوشم میاد اکثر تیمها از قدرت پرسپولیس ترسیده و نتایج ضعیفشون رو با انتقاد از داوری و یا ربط دادنش به پرسپولیس توجیه کنن
      ولی تیمی که میخاد نتیجه بگیره و یا قهرمان بشه باید اونقدر قوی باشه که حتی با نبود مهندسش در میانه میدان به دلیل محرومیت و اگه داور دو تا پنالتیشو نگیره و بازیکن حریفش رو هم علیرغم گرفتن دوتا کارت زرد اخراج نکنن ، بازم پیروز بشه

    • بدون نام

      آقای غیاثی گفت پنالتی تراکتور پنالتی نبود

    • barish

      تراکتور خوب بازی نمی کنه داور ی عالی است یاشاسین اذربایجان

    • امید

      به نظرم همین الان فدراسیون یک جام به اینا بده خودشو خلاص کنه! واقعا نیازمند یک جام هستن اینا! تیمی که اصلا رنگ قهرمانی رو به خود ندیده و این همه داره از کیسه ی این و اون بر میداره حق دار اینهمه حرص و جوش بخوره! بنده خداها گناه دارن بخدا!

    • بدون نام

      عجله نکنید هنوز ۱۲ هفته باقی مونده تراکتور قهرمانه

    • سلطان زاده

      اگر داوران بگذارند تراکتور قهرمان بی چون وچراست

    • خاسر

      تراکتورباان بازیکنان پابه سن گذاشته وکندمانند نوری وکراروازهمه مهمترشل ول بازی کردن مقام دومی راهم ازدست خواهدداد.پرسپولیس دراین یک دو سال بهترین بازیکن های لیگ راخریداری کرده در واقع یک تیم ملی هست وداورها وکارشناس ها هم به نوعی دارند به این تیم کمک میکنند.پس الکی سروصدانکنیدپرسپولیس قهرمانه وتراکتور احتمالا سوم ویاچهارم خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج