adexo3
۴۷۰۱۵۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

چهارمین شکست متوالی فروزان مقابل پرسپولیس

دروازه‌بان تیم صبای قم، امروز برای چهارمین بار متوالی مقابل پرسپولیس شکست خورد.

وبسایت نود: با شکست ۲-۰ امروز صبای قم برابر صدرنشین لیگ، محسن فروزان، دروازه‌بان باتجربه تیم صبا، برای چهارمین بار پیاپی شکست مقابل پرسپولیس را تجربه کرد.

فروزان پیش از این با لباس سه تیم استقلال تهران، سیاه‌جامگان مشهد و راه‌آهن تهران نیز در دو فصل اخیر مقابل پرسپولیس مغلوب شده بود و شکست امروز صبا مقابل تیم برانکو، چهارمین باخت پی در پی فروزان برابر پرسپولیس محسوب می‌شد.

اولین شکست محسن فروزان برابر پرسپولیس مربوط به دربی ۷۹ در سال ۹۳ می‌شود. جایی که فروزان با لباس استقلال مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۲-۱ شکست را برابر سرخپوشان تهرانی تجربه کرد.

دومین باخت فروزان در دو سال اخیر نیز در دیدار رفت سیاه جامگان و پرسپولیس در دور رفت لیگ فصل گذشته رخ داد. سیاه جامگان در آن بازی با نتیجه ۲-۱ برابر پرسپولیس شکست خورد تا فروزان باز هم با خوردن دو گل مقابل پرسپولیس مغلوب شود.

در دور برگشت لیگ برتر فصل گذشته، فروزان این بار با لباس راه‌آهن و در هفته پایانی لیگ مقابل پرسپولیس قرار گرفت. در آن بازی که سرخپوشان تهرانی برای قهرمانی نیاز به پیروزی با اختلاف حداقل چهار گل داشتند، فروزان روز درخشانی را سپری کرد و بارها حملات پرسپولیس را خنثی کرد اما با این حال در پایان او این بار در لباس راه‌آهن و باز هم با نتیجه ۲-۱ مغلوب پرسپولیس شد تا در شکست مقابل این تیم هتریک کرده باشد. شکستی که البته نه تنها باعث قهرمانی پرسپولیس نشد، بلکه موجب سقوط راه‌آهن با لیگ یک نیز شد.

امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر نیز پرسپولیس در شهر قم میهمان صبا بود. فروزان که در نقل و انتقالات نیم فصل به صبای قم پیوسته است برای چهارمین بار در طی سه فصل اخیر برابر پرسپولیس قرار گرفت که در پایان برای چهارمین بار و این مرتبه با نتیجه ۲-۰ مقابل پرسپولیس شکست را تجربه کرد.

نکته جالب توجه در مورد شکست‌های محسن فروزان مقابل پرسپولیس این است که او در تمام این دیدارها، دو گل از پرسپولیس دریافت کرده و در مجموع هشت بار دروازه خود را برابر مهاجمان پرسپولیس باز شده دیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فروزان من یادهنرپیشه قدیم میندازی خخخخخخخخخخخ فروزان

    • قرمزته

      دیگه گنده تر از دهنت حرف نزن فروزان جون ههههههههههخخخخخخ

    • فرشید

      فروزان تا6باخت متوالی و خیلی بیشتر هم جا داره
      چون بجای تمرین و کاستن ضعفاش، همش بفکر خودنمایی و شومن بازی ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج