adexo3
۴۷۰۲۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نهمین پیروزی متوالی اینتر پیولی

از هفته ۲۲ رقابت های سری آ، تیم اینتر میزبان پسکارا بود که با پیروزی ۳-۰ مقابل این تیم، روند پیروزی های متوالی خود زیر نظر پیولی را ادامه داد.

وبسایت نود: اینتر زیر نظر پیولی نتایج درخشانی کسب کرده و به طور کلی متحول شده است و حالا با کسب نهمین برد متوالی با نتیجه ۳ بر صفر، شمار امتیازاتش را به عدد ۴۲ رساند و به رده چهارم جدول صعود کرد. پسکارا هم با ۹ امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا بیش از پیش به سقوط نزدیک تر شود.

دقیقه '۲۳ (۱-۰)(دنیلو دی آمبروزیو): ارسال توپ توسط بروزوویچ از سمت راست، در تیر دوم بعد از مدافعان پسکارا مقابل دی آمبروزیو قرار گرفت که یارگیری نشده بود و او به راحتی با یک بغل پای تک ضرب دروازه پیش روی خود را باز کرد.

دقیقه '۴۳ (۲-۰)(ژوائو ماریو): گل دوم هم برای نراتزوری به ثبت رسید؛ مثلثی که از پشت محوطه پسکارا تشکیل شد و ارسال زمینی پریشیچ از سمت چپ محوطه به مقابل دروازه، این بار به راحتی با ضربه ماریو وارد دروازه شد تا شاگردان پیولی با پیروزی ۲-۰ به رختکن بروند.

دقیقه '۷۳ (۳-۰)(ادر): پاس در عمقی که در موقعیت مشکوک به آفساید به ایکاردی رسید و این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی با یک پاس به بغل ساده، ادر را مقابل دروازه خالی قرار دهد و این بازیکن کار را تمام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج