adexo3
۴۷۰۹۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد چینی به طارمی قلابی بود

بعد از اینکه پرسپولیس با رفتن محمد انصاری به چین مخالفت کرد دیروز گزارشی مبنی بر ارائه پیشنهادی اغوا کننده از این کشور به طارمی مطرح شد که با توجه به رقم مطرح شده باورش دشوار به نظر می‌رسید و البته از اساس تکذیب شد.

ایران ورزشی: بعد از اینکه پرسپولیس با رفتن محمد انصاری به چین مخالفت کرد دیروز گزارشی مبنی بر ارائه پیشنهادی اغوا کننده از این کشور به طارمی مطرح شد که با توجه به رقم مطرح شده باورش دشوار به نظر می‌رسید و البته از اساس تکذیب شد. در خبر یکی از سایت‌های فوتبالی آمده بود: «گفته شده یک مدیر برنامه مطرح ایرانی ساکن اروپا این پیشنهاد را ابتدا به عبدا... الصمد ابراهیمی وکیل طارمی ارائه کرد اما وی تاکید داشت براساس قرارداد طارمی با پرسپولیس باید با مدیران باشگاه مذاکره شود. سپس روز جمعه پیشنهاد باشگاه چینی به یکی از مدیران پرسپولیس مطرح شده که ابتدا به ساکن این پیشنهاد رد شد اما باشگاه چینی پیشنهاد خرید طارمی با رقم ۲ میلیون یورو را به مدیران پرسپولیس ارائه کرده که در صورت قبول این پیشنهاد اغوا کننده برگه‌های قرارداد برای باشگاه پرسپولیس ارسال می‌شود تا انتقال نهایی شود.»

در ادامه این گزارش آمده بود: «هنوز مدیران پرسپولیس نسبت به این پیشنهاد ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی چینی‌ها واکنشی نشان نداده اند. در صورت انتقال طارمی به چین، این انتقال گران ترین ترانسفر تاریخ فوتبال ایران خواهد شد، تا به حال هیچ باشگاهی در دنیا برای خرید یک بازیکن ایرانی چنین رقمی را پیشنهاد نکرده است. گفتنی است طارمی قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس دارد و هیچ بندی در این قرارداد نیست که بتواند شخصا و به طور یکطرفه این قرارداد را فسخ کند. یک ماه قبل همین مدیر برنامه پیشنهاد المپیاکوس یونان را به مدیر طارمی ارائه کرد که به دلیل نداشتن رضایتنامه این پیشنهاد رد شد تا باشگاه مطرح یونانی با کریم انصاری فرد به جای طارمی وارد مذاکره شود و او را جذب کند.»

گزارش فوق در حالی منتشر شد که اخیرا استفاده از بازیکنان خارجی در تیم‌های چینی کم شده و حتی گفته شده جذب بازیکن آسیایی ممنوع است که باید دید با توجه به این قانون چطور شایعه پیشنهاد سنگین یک تیم چینی به طارمی مطرح شده است.

همچنین تکذیب‌های افراد مرتبط با طارمی نشان داد این گزارش درست نیست. ابتدا صمد ابراهیمی وکیل طارمی در واکنش به این پیشنهاد گفت: «از ارائه هرگونه پیشنهاد خارجی به طارمی اعم از آسیایی و اروپایی بی‌اطلاعم. طارمی تا پایان فصل بعد با پرسپولیس دارای قرارداد بی قید و شرط است و اگر پیشنهادی باشد قاعدتا باید به باشگاه پرسپولیس ارائه شود و مدیران باشگاه تصمیم گیرنده هستند.»

محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه هم در این باره گفت: «امسال هدف پرسپولیس قهرمانی است و قهرمانی است و قهرمانی.بنابراین شخصا معتقدم باشگاه، هیات مدیره و مدیرعامل و در راس آن کادر فنی با جدایی هیچ بازیکنی موافق نیست.»

وی افزود: «پیشنهاد رسمی برای جذب طارمی هنوز به باشگاه پرسپولیس نرسیده است و شفاها در این باره توضیحاتی به ما داده اند.با این وجود طارمی تا پایان فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارد و در تیم می‌ماند.»

در حالی که در خبر مطرح شده اشتباها به صمد ابراهیمی به‌عنوان مدیر برنامه طارمی اشاره شده بود اما ایشان وکیل مهاجم پرسپولیس است و نیکومنش مدیر برنامه‌های این بازیکن به حساب می‌آید.با این وجود مدیر برنامه طارمی از شنیدن خبر فوق تعجب کرده و می‌گوید: «من هم یک چیزهایی شنیدم اما اصلا از این ماجرا خبر ندارم. مهدی تا آخر فصل و حتی یک سال دیگر هم قرار داد دارد و در این شرایط صلاح نیست جدا شود.»

وی ادامه داد: «بعد از اتفاقاتی که برای مهدی در ترکیه رخ داد و در نهایت به پرسپولیس برگشت من همچنان در حال ریکاوری آن موضوع هستم. به نظر من انتقال مهدی به خارج در حال حاضر منطقی نیست و بهتر است طارمی در فصل منتهی به جام جهانی در پرسپولیس بماند.»

نیکومنش با اشاره به پیشنهادهای قبلی به مهاجم شماره 9 قرمزها می‌گوید: «مهدی قبل از رفتن به ترکیه از لگانس اسپانیا، پرتغال و یونان پیشنهاد داشت.در یونان هم المپیاکوس یک پیشنهاد داده بود هم تیمی دیگر از این کشور اما همه می‌دانند در این لیگ شرایط مالی المپیاکوس و پاناتینایکوس خوب هستند.لیگ یونان هم محل مناسبی برای رشد بازیکنان ایرانی است و کلا بازیکنان فوتبال ما در اروپا بسیار بهتر دیده می‌شوند و رشد می‌کنند اما الان مقطع خوبی برای ترانسفر نیست. »

وی ادامه داد: «بار دیگر تاکید می‌کنم هیچ خبری از پیشنهاد چینی به طارمی ندارم و این مساله درست نیست ضمن اینکه شنیده‌ام چینی‌ها دیگر بازیکن آسیایی جذب نمی‌کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج