adexo3
۴۷۱۳۴۵
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کیانی: چرا یک تبریزی در فدراسیون نیست؟!

کاپیتان تیم تراکتورسازی قسم می خورد توهینی به داور بازی با ماشین سازی نکرده، او امیدوار است بازیکنان تیمش بتوانند مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند.

ورزش‌سه: مهدی کیانی چند روز بعد از اتفاقات بازی با ماشین سازی هنوز نتوانسته روحیه از دست خود را برگرداند، او بابت محرومیتش از بازی با پرسپولیس ناراحت است و ابراز امیدواری می کند تراکتورسازی در این بازی بزرگ به برتری برسد و ۳ امتیاز را مال خود کند.

ماحصل گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با کیانی را درباره مسائل پیش آمده قبل از بازی حساس تراکتورسازی و پرسپولیس در ادامه می خوانید:

دو سه روز است استراحت درست نداشتم

با اینکه چند روز از بازی با ماشین سازی می گذرد اما هنوز چیزی از ناراحتی ام کم نشده است. باور کنید دو سه روز است استراحت درست و حسابی نداشتم و نتوانستم بخوابم. اعصابم بهم ریخته و نمی دانم چطور با غیبتم مقابل پرسپولیس کنار بیایم. فقط امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند مثل همیشه عالی کار کنند و 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم.

توهینی به داور نکردم

می خواهم یکبار به طور شفاف تمام اتفاقات بازی با ماشین سازی را توضیح بدهم. کارت زردی که داور به خاطر خطا به من داد، هرگز درست نبود چون خطایی انجام ندادم. بعد هم دیگر وقتی 3 اخطاره شدم، عصبانی شدم اما باور کنید توهینی به داور نکردم. من فقط به عنوان کاپیتان تیم به داور گرفتم چه چیزی را خطا گرفتی؟ همین.

از قلعه نویی عذرخواهی می کنم

شنیدم امیر قلعه نویی سرمربی تیم گفته از من دلخور است ولی باید بگویم در آن لحظات اختیارم دست خودم نبود. من همیشه به بازیکنان می گویم به داور احترام بگذارید و در آن صحنه هم به جان مادرم قسم می خورم که چیز خاصی به داور نگفتم و توهینی نکردم. با این حال عصبانی بودم و قلعه نویی هم حق دارد از من دلخور باشد. من از امیرخان و همه کسانی که از رفتارم ناراحت شدم، عذرخواهی می کنم ولی بازهم می گویم که این تقدیر حق من نبود.

شاید استقلال و ذوب آهن قهرمان شوند!

من نمی خواهم وارد جنجال های پیش آمده درباره قهرمانی پرسپولیس شوم اما اینکه 11 هفته مانده به پایان لیگ یک مسئولان فدراسیون می‌گوید پرسپولیس بی بهانه یا با بهانه قهرمان است، اصلا جالب نیست. این حرف هواداران ما و باشگاه ما را تحریک کرد و مجبور به واکنش شدند. از حالا هیچ چیز درباره قهرمانی مشخص نیست. شاید اصلا استقلال یا ذوب آهن قهرمان شود.

چرا یک مدیر تبریزی در فدراسیون نیست؟

ما می دانیم امیر عابدینی پرسپولیسی است و این تیم را دوست دارد اما تاج هم اصفهانی است؛ او باید بگوید سپاهان قهرمان می شود؟ حالا که اینطور است چرا یک مدیر تبریزی در فدراسیون نیست که بگوید تراکتورسازی قهرمان است؟ یک نفر باشد که از ما دفاع کند و روحیه مان را بالا ببرد!

این مسائل شبهه ایجاد می کند

باز هم تاکید می کنم که اخراج من در بازی با ماشین سازی درست نبود و این مسائل شبهه ایجاد می کند. هواداران ما به تراکتورسازی تعصب دارند و با این حرف ها درباره قهرمانی تیم های دیگر تحریک می شوند. ما باید وقتی حرفی می زنیم، فکر همه چیز را بکنیم.

غیبت ما 5 نفر ضربه می زند

قطعا غیبت من و 4 بازیکن دیگر مقابل پرسپولیس به تراکتورسازی ضربه می زند اماشک ندارم بقیه بازیکنان با تعصب ویژه به میدان می روند و نمی گذارند جای خالی کسی به چشم بیاید. همه تیم ما به دنبال قهرمانی هستند و برای این منظور باید پرسپولیس را ببریم.

پرسپولیس را نبریم، کار سخت می شود

اگر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسد، کار برای قهرمانی سخت می شود. باید با تمام وجود به میدان بروند و بازی کنند تا موفق شویم. از هواداران خوبمان هم می خواهم به ورزشگاه آزادی بروند و تیم را تشویق کنند تا انشاءالله روز خوبی رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سال گذشته که استقلال خوزستان قهرمان شد کسی رو تو فدراسیون داشتن .اصلا اسپانسر داشتن .برو بازیتو بکن ...

    • احمد

      توداورروهل دادي بايدمثل پيام صادقيان محروم بشي دوما توچندبارميخاي ازقلعه نوعي عذربخاي سوم مثلا اگه مقابل پرسپوليس بازي ميکردي چه ميکردي خخخخ ،،،همان قلعه نوعي گوشتوکشيدومثل موش پرتت کردبيرون يادت که نرفته

    • بدون نام

      اقای کیانی نژاد پرستی رو مد نکن چه فرقی داره؟'!
      اگه اینطوری که شما می گویید پس چرا تو فدراسیون لر و بلوچ و گرد و عرب و قشقایی و...........نیست چقدر خودخواهید شما!

    • بدون نام

      برو بابا فکر میکنی رونالدو یا مسی هستی اینقدر به خودت می نازی.از خدات است که تو بازی نیستی تا بعد از باخت بگی من نبودم.ولی تو واگه همه تیمتان هم باشند چارهای جزء باخت ندارین.بعد هم چرا اینقدر ترسیدین آقای عابدینی به عنوان یه شخص آزاد نظرشو گفته.ولی شماها از همین الان براب توجیه باختتان به زمینو زمان گیر دادین.بخدا هم داری دروغ میگی که استراحت نکردی به خاطر کارتی که گرفتی.

    • آرش

      چه ربطی داره چرا یک شیرازی تو فدراسیون نیست با اینکه از شصت سال قبل تیم داشته و این همه بازیکن مطرح از این استان اومده یا خوزستان که تیمهاش این همه قهرمانی بدست آوردن و بهترین بازیکنا رو پرورش داده و الان سه تا تیم تو لیگ برتر داره

    • پیکاسو

      بخدا حرف نزنی نمیگن لالی تو

    • بدون نام

      به همون دلیل که مدیرعاملتون تبریزی نیست به همون دلیل که مربیتون تبریزی نیست به همون دلیل که اکثریت تیمتون تبریزی نیست چرا هنوز توهم پرطرفدار بودن دارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      یعنی می خوای بگی رانت های دریافتی کافی نیست ، دوست داری قهرمان افتخاری لیگ بشید ؟ بابا ی خورده هم نون بازوتونو بخورید رانتیا.

    • بدون نام

      کیانی حیا کن

    • بدون نام

      چرتپولیسسسسسسسس چهار تایی

    • بدون نام

      ولش کنین دوستان اینا همشون از ترس پرسپولیس نمیدونن چیکار کنن توهم زدن

    • بدون نام

      کاش ی کوچولو هم بازیکن بودی تا ما پرسپولیسیا خشحال میشدیم از نبودنت اخه تو چی هستی که بود و نبودت فرقی داشته باشه

    • بدون نام

      ببینم این توبازی صنعت نفت وماشین بود چکار کرده فکرمیکنه آگه تو بازی با پرسپولیس بود......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج