۴۷۱۴۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بختیاری‌زاده: چشمی به کار استقلال می‌آمد

سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن اسبق تیم‌ملی و استقلال معتقد است که همه باید برای بهبود اوضاع استقلال به این تیم کمک کنند.

ورزش سه: بختیاری‌زاده با خوبی از نتایج استقلال یاد می‌کند و از اینکه استقلال جوان را می‌بیند ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید: «اگر می‌خواهیم این نتایج بار دیگر تکرار شود، باید از آبی‌پوشان تهرانی حمایت کنیم و با صحبت‌هایمان این تیم را به حاشیه نبریم.»

صحبت‌های بختیاری‌زاده را در ادامه بخوانید:

آرزوی موفقیت برای حضور فکری در مسجدسلیمان

برای آقای فکری و تیم فوتبال مسجدسلیمان آرزوی موفقیت می‌کنم. بنده از این تیم جدا شده‌ام و دیگر هیچ صحبتی درباره این تیم نخواهم کرد اما نکاتی را در نیم فصل اول به مسئولین این تیم یادآور شدم که امیدوارم آقای فکری و کادرفنی جدید با آنها مواجه نشوند. اگر مسئولین باشگاه نفت‌مسجدسلیمان به گفته‌های خود عمل کنند، مطمئنا نفت نتایج خوبی را کسب خواهد کرد، مردمان مسجدسلیمان به نتایجی که این تیم می‌گیرند امید دارند و دوست دارند تیمشان جزو مدعیان باشد.

شانس استقلال در جذب، دستخوش مشکلات مالی و اداری گذشته شد

استقلال در نیم فصل دوم تمام تلاشش این بود که بهترین یارگیری‌اش را انجام دهد تا با به خدمت گرفتن بهترین‌ها نقاط ضعفش را برطرف کند که متاسفانه نتوانست. آنها با آوردن چباروف و آندو خواستند خط هافبک قوی‌تری داشته باشد اما مشکلات اداری و مالی در گذشته این شانس را از استقلال گرفت.

استقلال مزد اعتمادش به جوانان را گرفت

در حرکت بعدی کادرفنی در اعتمادشان به جوانان مزد زحماتشان را گرفتند. آنها با این ترکیب توانستند سرحال‌تر و شاداب‌تر از همیشه کار می کند و نتیجه بگیرند. آنها با بردی که در این هفته‌ها به دست آوردند به روزهای خوب نزدیک شدند، آنها اعتماد به نفس‌شان در بازی به جوان‌ها و کسب نتایج خوب بیشتر شده است.

توجه به نکات مثبت و منفی استقلال برای بردهای دنباله‌دار

نکته ای که باید به آن درباره استقلال توجه کرد این است که شرایط فنی‌شان خوب شده و باید در ادامه برای بهبود شرایط مشکلات و ضعف‌های فنی را برطرف نکنند. نکته مثبت نتیجه‌گیری استقلال نسبت به نیم فصل اول تغییراتی است که به خوبی مشهود است. کاش با برگشت روزبه چشمی به استقلال خط هافبک قدرتمندتر می‌شد و این تیم به روزهای خوبش ادامه می‌داد.

نکات سازنده را با ذهنیت روزهای خوب استقلال بیان کنیم

دیدارهای استقلال بازی به بازی سخت‌تر می‌شود آنها برای بالا آمدن در جدول روزهای سختی پیش‌رو دارند. برای گذر استقلال از این روزهای سخت همه مجموعه حتی پیشکسوتانی که اظهارنظرهای مختلفی درباره کادرفنی و تیم استقلال می‌کنند باید بدانند که با هر گفته‌شان می‌توانند به این تیم کمک کنند یا آسیب برسانند. اگر به نکته‌ای هم می‌خواهند اشاره یا انتقاد کنند باید ذهنیت‌شان این باشد که نکات سازنده باشد. خواهشا به دنبال منافع خودمان نباشیم و به استقلال کمک کنیم.

استقلال به نسبت نیم فصل اول حرفه‌ای‌تر شده است

شرایط این تیم رو به بهبود است و امیدوارم آنها این شرایط آرام را حفظ کنند و ادامه دهند. درست است که بخش فنی در نتیجه‌گیری این تیم اهمیت دارد ولی مهمتر از آن مجموعه و حواشی بیرون باشگاه استقلال است که در نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار است. در حال حاضر شرایط آبی‌پوشان و حواشی حول محور این تیم مثبت است، بازیکنانی که استقلال در این فصل در اختیار دارد، عملکرد خوبی دارند و جریان بازی‌های این تیم به نسبت نیم فصل اول خیلی حرفه‌ای‌تر شده است.

حیف است صبا در انتهای جدول باشد

متاسفانه شرایط خوبی در صبا حکمفرما نیست و امیدوارم تغییرات مثبتی داشته باشند تا از نتایج بد دور شوند واقعا حیف است صبا در چنین جایگاهی قرار داشته باشد، صبا تیمی است که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته، دو دوره نماینده ایران در آسیا بوده، بازیکنان بزرگی در صبا بازی کرده‌اند و جوان‌های خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده؛ امیدوارم شرایطش در جدول بهتر شود. ریشه همه مشکلات در این تیم همین مشکلات مالی است که بازیکنان و مجموعه صبا را دستخوش چنین نتایجی کرده است.

دوستان حق دارند از داوری انتقاد کنند اما می‌خواهم صبور باشند

باید به داوران و کمیته داوران خسته نباشید بگویم. در نیم فصل لیگ یک تیم داشتم، به عنوان سرمربی کار کرد‌ه‌ام که در بعضی از بازی‌ها اشتباهات داوری به ضرر ما بود اما تمام تلاشم این بود که در مصاحبه‌ها انتقاد نکنم. من معتقدم خودم هم اشتباه دارم اگرچه امر قضاوت خیلی حساس است، به خصوص فوتبال حرفه‌ای و قطعا همه تقصیرها زمان نگرفتن نتیجه را نباید به گردن داور انداخت؛ شرایط بد جدول، شرایط بد امتیازها و ... همه این‌ها در قضاوت سرمربیان مبنی بر داوری نادرست علیه تیمشان تاثیرگذار است. از همه دوستان می‌خواهم که صبور باشند.

روی جوانی داوران دست نگذارید باتجربه‌ها هم اشتباه داشته‌اند

داوران جوان خوبی را دپارتمان داوری معرفی کردند اما نباید تمام مشکلات فنی و غیرفنی و باشگاه خودمان را به گردن یک نفر بیندازیم. وقتی می بریم همه چیز خوب بود و وقتی می‌بازیم داوری را مقصر بدانیم؟! داوران جوان خوبی داریم و باید به آنها فرصت بدهیم اگرچه باز هم این را می‌پذیرم که اشتباهات در نتیجه تیم تاثیرگذار است اما ما در گذشته هم داوران باتجربه‌ای داشته‌ایم که نتایج یک تیم را دستخوش قضاوت نادرست خود کرده‌اند. نباید همه چیز را برگردن بی‌تجربگی داوران بیندازیم و روی جوانی آنها دست گذاشت. امیدوارم به حرفه‌ای شدن در قضاوت و داوری‌های درست در بازی‌هایمان برویم و اشتباهات داوری روز به روز کمتر و کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج