اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۴۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان تهدید فیفا را تبدیل به فرصت می‌کند؟

هرچند حکم فیفا و محرومیت استقلال از فعالیت در فصل نقل و انتقالات علیرضا منصوریان را در این روزها حسابی به هم ریخته است، اما به نظر می‌رسد سرمربی جوان این تیم می‌تواند این تهدید را به بهترین شکل تبدیل به فرصت کند.

ورزش سه: با حکم فیفا و ممنوعیت قطعی استقلال از فصل نقل و انتقالات حالا یک اتفاق عجیب برای این باشگاه افتاده است و قرارداد بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف نمی‌تواند رسمیت پیدا کند؛ بازیکنانی که روزهای پایان فوتبالشان را سپری می‌کنند و شاید حضور آنها در نیم فصل دوم در ترکیب استقلال در درازمدت نفعی برای این تیم نداشته باشد.

علیرضا منصوریان بعد از ناامید شدن از عملکرد ستاره‌های تیم خود از بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ‌برتر تصمیم گرفت از بازیکنان جوان در ترکیب اصلی بهره ببرد، بازیکنانی که از آنها به عنوان بنزین سبز تیمش یاد کرد و انصافا آنها به بهترین شکل توانستند در ۵ بازی گذشته پاسخ اعتماد سرمربی جوان تیمشان را بدهند.

هرچند سرمربی استقلال برای درخشش تیمش در ادامه فصل و البته لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف نیاز مبرم دارد اما حالا که به دلایلی که قبلا ذکر شده است استقلال توان استفاده از آنها ار ندارد شاید بهتر باشد منصوریان به این اتفاق مثبت‌اندیشانه نگاه کند و فکر کند که نسل طلایی که در این تیم در حال شکل گرفتن است با شرکت در بازی‌های بزرگ زودتر به مرز پختگی می‌رسد.

علیرضا منصوریان در این روزها به شدت نگران بازی‌های حساس پیش رو با السد و پرسپولیس است اما شاید همین بازیکنان جوان باتوجه به انگیزه و قدرت دوندگی بالا بتوانند نتایجی تاریخی برای او کسب کنند. البته این به شرطی است که علیرضا منصوریان بتواند در روزهای باقی مانده تا این دو بازی مهم روحیه جوان‌های خود را بالا ببرد و به آنها تلقین کند که توانایی شکست حریفان بزرگ را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج