adexo3
۴۷۱۶۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان چطور فروزان را در پنالتی فریب داد؟

رامین رضاییان در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس مثل هفته‌های قبل بازیکن موثری برای تیمش بود و در برد شیرین قم نقش مهمی داشت.

ایران ورزشی: رامین رضاییان در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس مثل هفته‌های قبل بازیکن موثری برای تیمش بود و در برد شیرین قم نقش مهمی داشت. رضاییان مقابل تیم سابقش بازی درخشانی ارائه داد تا پرسپولیس ۶ امتیاز از تراکتورسازی فاصله بگیرد. خلاصه‌ای از گفت‌وگوی او را می‌خوانید:

دلجویی از مرفاوی: وظیفه‌ام بود که به سمت ایشان بروم و برای بازی رخصت بگیرم. آقاصمد هم برخورد گرم و پدرانه‌ای با من داشت و در کل جریان بازی هم هر زمان لب خط می‌آمدم برایم کری می‌خواند. ایشان زمانی که در صبا بودم، لطف بزرگی به من داشتند و برایم زحمت کشیدند. در مورد ماجرای زمان بازی راه‌آهن - صبای قم صحبتی نشد و من هیچ وقت به بزرگترم بی‌احترامی نمی‌کنم.

گل شد یا نشد: به هیچ عنوان گل نبود و من کاملا روی خط بودم و توپ را برگرداندم. آقای برانکو از من در زمان کرنر حریف می‌خواهد روی تیر یک باشم و این بار چهارم بود که موفق شدم از روی خط مانع از گل خوردن پرسپولیس شوم. یک بار بازی با استقلال، یک بار تراکتورسازی، یک بازی فولاد و این بار هم مقابل صبای قم و با این حساب هت تریک را رد کردم و پوکر شدم. وقتی بیرانوند خروج کرد به وسط دروازه رفتم و توانستم ضربه بازیکن حریف را بدون اینکه وارد دروازه شود دفع کنم و هزار دوربین و زاویه هم این صحنه را نشان دهند مطمئن باشید گل نبوده است. خوشحالم که در این صحنه برای تیمم موثر بودم. اگر در آن زمان گل می‌خوردیم اوضاع خیلی بد می‌شد و کار سختی با بازی صددرصد دفاعی صبای قم داشتیم.

بازگشت به ترکیب اصلی: کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من عاشق تمرین کردن هستم. روزهای مصدومیت و دوری از تمرین واقعا سخت بود. بعد از اینکه مشکلم برطرف شد، بلافاصله تمرینات اختصاصی‌ام را با مارکو به عنوان بدنساز تیم شروع کردم و توانستم به شرایط تمرین برسم. در بازی قبل دقایقی بازی کردم و در این بازی هم فرصت به من رسید و خوشحالم که دل هواداران را شاد کردم. این بهترین حس دنیاست.

کری خوانی با فروزان: من با محسن دوست قدیمی هستم. در جام‌ملت‌های آسیا در استرالیا هم با او هم‌اتاق بودم و پیش از بازی کری داشتیم. به او گفته بودم ماجرای فصل گذشته را جبران می‌کنم. فصل گذشته و در بازی آخر خیلی ما را اذیت کرد و روی اعصاب هواداران ما بود. قبل از بازی گفت اگر پنالتی شود به خودت زحمت نده و مطمئن باش آن را می‌گیرم که گفتم اینقدر محکم می‌زنم که فرصت تکان خوردن هم نداشته باشی. در زمان پنالتی هم اینقدر با حرکات چشم و دست قصد داشت تمرکزم را برهم بزند که تصمیم گرفتم چیپ بزنم و کار را تمام کنم. با او کری دارم اما بازنده همه آنها بوده و تا الان چهار گل به او زده‌ام. وقتی کرنر شد، محسن مسلمان گفت تو بزن و وقتی تبدیل به گل شد به فروزان گفتم منتظر باش خودم هم باید به تو گل بزنم و این تمام ماجرای کری ما در این بازی بود و البته او بچه خوبی است و در دلش چیزی نیست و امیدوارم در بازی‌های آینده موفق شود. لیاقت آن را دارد.

چیپ تو یا کریمی: اصلا نمی‌توان مقایسه کرد و علی آقا اسطوره است و من شخصا از او خیلی چیزها یاد گرفتم و دوستش دارم. همه پیشکسوتان برایم قابل احترام هستند و امیدوارم سایه آنها همیشه بالای سر ما و باشگاه باشد. چیپ زدن خیلی لذتبخش است و یک بار در استادیوم آزادی به سوشا مکانی هم زدم. البته به شرایط بازی بستگی دارد و من در آن شرایط حس خوبی نسبت به این اتفاق داشتم و مطمئن بودم اگر ضربه‌ام در چارچوب باشد حتما گل می‌شود ولی این را حتما باید بگویم که علی کریمی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ماست و بهتر چیپ می‌زند و من شاگردی‌اش را می‌کنم.

تقابل با بنگر: اول باید ببینیم کادرفنی چه تصمیمی دارد و در نهایت کدام بازیکن در این بازی به میدان می‌رود. اگر بازی کنم از جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. آقا محسن از دوستان خوبم است و برای او بهترین آرزوها را دارم البته بعد از این بازی.

بیانیه تراکتورسازی: من فقط می‌توانم خواهش کنم بازی تراکتور را بعد از ما بیندازند و مطمئن باشید اینطور ما راحت‌تر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه پسر ماهیه خدایی ان شاء الله موفق باشی داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج