۴۷۱۹۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشمایکل: خوشحالم که یونایتد احیا شده است

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و اعلام کرد این تیم زیر نظر سرمربی پرتغالی‌اش احیا شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو توانسته است این فصل عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با بازی‌های خوب خود، هواداران این تیم را نسبت به آینده بهتر امیدوار کند. پیتر اشمایکل ۱۰ قهرمانی مهم با منچستریونایتد کسب کرد و یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ یونایتد محسوب می‌شود.

اشمایکل درباره پیشرفت منچستریونایتد با مورینیو گفت‌: یونایتد فوق‌العاده‌ ظاهر شده است. انتظار داشتم امسال که سال ضعیفی برای یونایتد باشد اما ژوزه با وجود اینکه ترکیب ناقصی در اختیار داشت، توانسته است عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. او خیلی سریع‌تر از چیزی که انتظارش را داشتم توانسته است یونایتد را احیا کند. وقتی او مربی یونایتد شد می‌دانستم شرایط بهتر می‌شود ولی نه با این سرعت.

اشمایکل در ادامه گفت‌: منچستریونایتد همان فوتبالی را ارائه می‌کند که همه از آنها انتظار دارند. به آینده خیلی امیدوارم. هیچ‌وقت در ذات یونایتد نبوده است که دفاع کند و حمله نکند. خوشحالم که دوباره این روش در تیم احیا شده است. از بازی یونایتد لذت می‌برم. امیدوارم آنها بهتر از این هم بشوند. اگر یونایتد در بین چهار تیم اول قرار نگیرد، خیلی ناراحت می شوم. فکر می‌کنم آنها حداقل در بین چهار تیم برتر قرار بگیرند. یونایتد ریتم خود را پیدا کرده است و در آینده بهتر از این خواهد شد.

منچستریونایتد در حال‌ حاضر در رده ششم لیگ برتر قرار دارد و چهار امتیاز با رده چهارم فاصله دارد. از وقتی که برابر چلسی شکست خورد تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده است. آنها به فینال جام اتحادیه انگلیس راه یافتند و در لیگ اروپا و جام حذفی نیز حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج