adexo3
۴۷۱۹۳۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مکاتبه فیفا با باشگاه استقلال مستقیم بود

معمولا در فوتبال ایران این طور است وقتی مشکلی پیش می آید مدیران به جای عذرخواهی به دنبال مقصر هستند!

ورزش سه: معمولا در فوتبال ایران این طور است وقتی مشکلی پیش می آید مدیران به جای عذرخواهی به دنبال مقصر هستند! در خصوص رایی که علیه باشگاه استقلال صادر شده هم این سیاست وجود داشته و در روزهای اخیر تقابلی را بین باشگاه و فدراسیون فوتبال ایجاد کرده بود تا جایی که فدراسیون فوتبال وادار به واکنش خبری کرد!

یکی از مدیران فدراسیون فوتبالی که تمایلی به افشای نام خود نداشت می گوید:« در چنین پرونده هایی مکاتبه فیفا با باشگاه ها مستقیم است و تنها مشابه نامه برای فدراسیون فوتبال هم زده می شود تا فدراسیون فوتبال هم در جریان باشد و به نوعی به شاهد گرفته شود. »

این مدیر در خصوص پول های باشگاه فیفا که طلب باشگاه استقلال به خاطر حضور بازیکنانش در جام جهانی در آن مستتر است، گفت:« این پول هنوز به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است. فدراسیون فوتبال در تلاش است این پول را هر چه سریعتر دریافت کند. این جا باید به این نکته توجه داشت. فیفا مشکلی برای واریز این پول به حساب فدراسیون فوتبال ندارد منتهی محدودیت هایی که از سوی اتحادیه اروپا و به تبعیت از سیاست های خصمانه آمریکا به وجود آمده منجر به تاخیر در پرداخت این پول شد. البته این ها ربطی به هم ندارد و دیدید که کمیته انضباطی فیفا رای خود را به دلیل بی توجهی باشگاه استقلال به رای شورای حل اختلاف صادر کرده است. حال این سوال پیش می آید کدام باشگاه در فوتبال جهان سراغ دارید که مبتنی بر پول های فیفا تیمداری کند و بی شک اعتراض باشگاه استقلال به جایی نخواهد رسید چون از نظر فیفا منطقی نخواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عزیز

      دروغه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج