۴۷۲۱۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیکان ۱۰ نفره ۲ گل به تیم منصوریان زد؛

کاظمی: سرما به استقلال ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: سرمای هوای تبریز به استقلال ضربه می‌زند.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت:برای بازی فردا تیم ما از هر نظر آماده است. چه روانی و چه تاکتیکی. ضعف‌هایی که در بازی با تراکتور داشتیم که خودم هم اعتراف کردم مظمئن باشید مشکلاتمان حل می‌شود.

وی افزود: استقلال فوتبال بازی می‌کند و ما راحت تر هستیم. ما یک محروم به نام کامل داریم و مصدوم هم نداریم. حتی شهاب زاهدی را در 19 نفر فرا نخواندم. می‌دانم اینده دار است اما برای آنکه بداند در آینده در چه تیمی بازی می‌کند این تصمیم را گرفتم.

فرهاد کاظمی ادامه داد: می‌خواهم برای شما مثالی بزنم، وقتی می‌بینم قدیمی‌ها چه تلاشی برای حفظ ماشین‌سازی انجام داده‌اند و این تیم را با غیرت حفظ کرده‌اند من هم سعی می‌کنم که نسبت به این تیم احساس مسئولیت داشته باشم، کسی را داخل زمین می‌فرستم که جانش را برای تیم بدهد.

وی در خصوص بازیکن ازبک و جدید تیمش گفت: او به بازی استقلال نمی‌رسد. امروز هم در تست پزشکی در تهران حاضر شد و شب بر می‌گردد ولی بعید می‌دانم ITC او آماده شود و به همین دلیل اسم او را در فهرست بازی با استقلال نگذاشتم و در آینده از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. 2 روز پیش از این بازیکن در تمرین تست گرفتم که به نظرم می‌تواند جوابگوی ما باشد.

خبرنگاری از کاظمی پرسید شما چه کار با ماشین‌سازی کردید که علیرضا منصوریان می‌گوید بازی فردا از دربی مهم‌تر است که کاظمی پاسخ داد: بازیکنان ما انگیزه لازم را به دست آورده‌اند اما کار تاکتیکی‌مان ضعیف است. یک روز هم گفتم من هفته بیست و پنجم به جدول نگاه می‌کنم و هفته بیست و هشتم که با سیاه‌جامگان بازی داریم شما می‌بینید که ما آن بالا هستیم و نیازی به امتیاز نیست، الان هرچه به شما بگویم می‌گویید کار سخت است ولی من هم می‌گویم کار سخت است اما با حمایت و توانایی حتماً به نتیجه می‌رسیم.

وی افزود: ما باید یک استراتژی تاکتیکی داشته باشیم، الان انگیزه، روح و روان ما آماده بازی با استقلال است و در این 2-3 روز هم خوب کار کردیم ولی جالب است که بعضی مربیان می‌گویند ما 4 بازی فشرده برگزار کردیم در حالیکه ما هم این 4 بازی را در 16 روز انجام دادیم. زمان تعطیلی لیگ که یک هفته است فرصت خوبی داریم و اواخر اسفندماه هم یک فرصت برای آماده‌سازی خواهیم داشت.

کاظمی در خصوص اینکه سرما برای ماشین‌سازی خطرناک نیست، گفت: سرما برای ما اتفاقاً خوب است و در اکثر تمرینات با یک پیراهن تیم را تمرین می‌دهم. روح ما آماده است و از سرما نمی‌ترسیم، شما هم نترسید و با یک پیراهن بیایید، اتفاقاً سرما به استقلال ضربه می‌زند و بازیکنان ما عادت دارند و در تمرینات همیشه در سرما تمرین کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که در نبود بهمن کامل فکر نمی‌کنید استقلال که در بازی قبل 3 گل زده برای ماشین‌سازی دردسرساز شود، گفت: ار استقلال 3 گل زده به خاطر این است که با تیمی بازی کرده که عقب نشسته است، این را هم در نظر بگیرید که پیکان 10 نفره عقب نشست و با همان وضعیت 2 گل زد. منصوریان تیم جوانی دارد و رویش کار کرده ولی برای من مهم این است که استقلال راحت هم گل می‌خورد و ما باید به دنبال نقاط ضعف آنها باشیم.

کاظمی افزود: کسی فکر نمی‌کرد من در بازی قبل بهمن کامل را به عنوان دفاع راست بگذارم، علی‌عسگری، فردین عابدینی و حتی محمد رحمتی می‌توانند در این پست بازی کنند و ما مشکلی نداریم.

وی درخصوص تغییرات در تیمش نیز گفت: هر بازیکنی در تمرینات خوب باشد ما از او استفاده می‌کنیم 3 بازیکن جوان جزء 19 بازیکن ما هستند و هر بازیکنی آماده‌تر باشد او را به داخل زمین می‌فرستم مثل حامد پاکدل که قبلاً اضافه شد و شهاب زاهدی که در بازی قبل آمد ولی خوب کار نکرد و حالا او را کنار زدم چون در 25 دقیقه‌ای که او را به زمین فرستادم خوب نبود و اگر دقت می‌کرد 3 بار می‌توانستیم با دروازه‌بان تراکتورسازی تک به تک شویم حتی اگر یار نداشته باشم بازیکنی که خوب نیست را نمی‌آورم.

وی در مورد اینکه ماشین‌سازی تا کنون برنده نشده و آیا می‌تواند فردا سه امتیاز را از دهان شیر بیرون بکشد، گفت: من کارم را توجیه نمی‌کنم اما فیفا می‌گوید برای کار تمرینی ۱۰۰ ساعت کار تاکتیکی لازم است من علامه بحر‌العلوم نیستم از هفته پانزدهم تیم را تحویل گرفتم و نمی‌توانم جبران مافات استان را بکنم. البته از نظر فنی مقابل همه تیم‌ها خوب بازی کرده‌ایم فقط مسابقه با سیاه‌جامگان بود که خیلی خوب نبودیم در بقیه بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی‌های زیادی داشتیم در بازی با گسترش، صبا و... از ناحیه داوری متضرر شدیم من که نمی‌توانم سوت بزنم یا گل خالی را گل کنم.من روی روح و روان تیم کار می‌کنم و تیم را از نظر تاکتیکی آماده می‌کنم.

وی افزود: سوالی که شما پرسیدید یعنی آنکه خیلی ناامید هستید امید همیشه هست باید موج مثبت را انتقال بدهید من در حضور شما می‌گویم که تیم نمی‌افتد.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد جذب جباروف گفت: جباروف هافبک نفوذی است ما مهاجم می‌خواهیم و یک مهاجم آورده‌ایم ان‌شاءالله در شرایط باشگاه قرار بگیرد او برای تست پزشکی رفته است امیدوارم مثل مهاجم سوریه‌ای نشود که وقتی مهاجم می‌خواهیم قیمت را بالا برد. اینگونه نیست که هرکسی هرقدر خواست بگوییم قدمش روی چشم و بیا باید با خواست باشگاه ما هماهنگ باشد. ما بازیکنانی مثل قاسمی‌نژاد و صادقیان داریم نمی‌توانیم برای ۱۰ بازی پول بیشتری به بازیکن جدید نسبت به سایر بازیکنان بدهم. آن پول را بین بازیکنان تقسیم می‌کنیم.

کاظمی تصریح کرد: ما همان تیمی هستیم که به سایپا سه گل زدیم هیچ کس نگفت مهاجم نداریم. توپ‌های ما گل نمی‌شود استقلال هم در دو بازی اخیر گل زده و یک‌باره همه بازیکنانش گلزن شدند؟ اگر بازیکنان ما یک ذره تاکتیک پذیر باشند نیازی نیست که بگوییم مهاجم نداریم. صادقیان جزو سه مهاجم برتر کشور است. دلیلی ندارد که بگویم دستم بسته است. توپ‌هایمان گل نشده و انشاءالله از فردا توپ‌هایمان گل می‌‌شود.

سرمربی‌ماشین‌سازی درمورد پیشنهادش به هواداران این تیم گفت: از روز اول گفتم به هوای هواداران خون‌گرم ماشین‌سازی آمدم. من از آنها توقع حضور فیزیکی دارم، ما هوادار نمی‌خواهیم تماشاگر می‌خواهیم که به ورزشگاه بیاید و بازی را ببنید نه اینکه از فضای مجازی تیم را حمایت کند اینکه کاری ندارد من هم خانه می‌نشینم و با فضای مجازی می‌گویم این را تمرین بده یا نده. هواداران ما حتما باید در ورزشگاه حضور داشته باشند نه فقط هواداران ماشین‌سازی که کل استان. من یادم است که در بازی گسترش با پرسپولیس و یا ذوب آهن ۶۵ و ۵۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند. عرقی که استان آذربایجان به شهرش دارد مثال زدنی است و قطعا این تعصب شکل می‌گیرد.

وی درمورد کمک پیامکی به باشگاه ماشین‌سازی گفت: این پیامک‌ها استقلال و پرسپولیس را از بحران خارج کرده و می‌تواند به ما هم کمک کند و یار و یاور ما باشد یک اس ام اس خالی است و چیزی از کسی کم نمی‌شود من به باشگاه کاری ندارم خودمان ورزشکاران را می‌گویم که باید به افراد نیازمند هم کمک کرد در این سرمای زمستان و شب عید باید به افراد نیازمند کمک شود من نمی‌گویم مردم فقط به ما کمک کنند ما هم باید به مردم نیازمند کمک کنیم و این یک حرکت انسان دوستانه است باید در باشگاه کار فرهنگی هم بکنیم یادم نمی‌آید در باشگاه‌هایی که کار کرده‌ایم کار فرهنگی انجام داده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج