۴۷۲۴۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمسایی در تبریز به دنبال جایگاه مس است

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد که در این هفته تیم‌ صدرنشین گیتی‌پسند به مصاف تیم قعرنشین دانشگاه آزاد خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) با برگزاری هفت دیدار و به طور همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین‌ بازی‌های این هفته تیم‌‌‌‌‌های رده دومی و چهارمی، مس سونگون و تأسیسات دریایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در دیگر دیدار مهم این هفته نیز تیم صدرنشین گیتی‌پسند باید به مصاف تیم قعرنشین دانشگاه‌ آزاد برود.

* یاسین پیشروی قم - دبیری تبریز

شاگردان محمدرضا حیدریان هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند مس سونگون را در خانه حریف شکست دهند. این تیم با وجود کسب دو پیروزی متوالی، با اختلافی هفت امتیازی نسبت به حفاری رده پنجمی، در رده ششم جدول جای دارد. یاسین می‌تواند این هفته یقه یک مدعی دیگر را هم بگیرد. دبیری در سه هفته اخیر، ۱۳ گل زده، تنها یک گل خورده و سه پیروزی دشت کرده است. این تیم به لطف پیروزی‌های پرگل هفته‌های اخیر خود، تفاضل گلی بهتر از تأسیسات دریایی دارد و بالاتر از این تیم در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

* مس سونگون - تأسیسات دریایی

تیم مس سونگون تا قبل از شکست هفته گذشته خود مقابل یاسین پیشرو هیچ شکست خانگی را در کارنامه نداشت، اما هفته گذشته در عین ناباوری نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد. شاگردان افضل از ابتدای لیگ برتر هدف خود را قهرمانی در این فصل عنوان کرده بودند، اما به نظر می‌رسد کار بسیار دشواری برای رسیدن به این هدف داشته باشند. این دیدار تقابل دو تیم مدعی است که به احتمال فراوان هر کدام از آنها در این دیدار شکست بخورند باید قید قهرمانی را بزنند. شاگردان وحید شمسایی در پنج بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند موفق شدند حداکثر امتیازات را به دست بیاورند و امیدوارند بتوانند به این روند خود ادامه بدهند. تیم تأسیسات می‌تواند با پیروزی در این دیدار جایگاه تیم مس را در رده دوم جدول تصاحب کند.

* آذرخش بندرعباس - حفاری اهواز

آذرخش بندرعباس برای خروج از منطقه خطر باید بتواند امتیازات دیدارهای خانگی خود را جمع کند، این تیم در هفته گذشته مقابل تأسیسات قرار گرفت و در هفته آینده نیز باید به مصاف تیم گیتی‌پسند برود. آذرخش با قرعه بسیار سختی در این سه هفته مواجه شده و این در حالی است که این تیم نیاز به امتیاز دارد. حفاری نیز پس از چند هفته که عملکرد پر نوسانی داشت و از جمع مدعیان دور شد، هفته گذشته موفق شد با برتری پرگل ۱۱ بر صفر میهمان خود دانشگاه آزاد را در هم بکوبد. این تیم نیز با توجه به اختلاف ۱۴ امتیازی‌اش دیگر امید چندانی به قهرمانی در این فصل ندارد و فقط برای بهبود جایگاهش در جدول می‌جنگد.

* شهرداری ساوه - شهروند ساری

جدال‌های تیم‌های میانه جدولی. این دو تیم نه امیدی برای رسیدن به صدر جدول دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند. هر دو تیم هفته گذشته موفق شدند مقابل رقبای خود به برتری برسند. تیم شهرداری پس از تحمل سه شکست متوالی، هفته گذشته در خانه مقاومت البرز پیروز شد تا اوضاع این تیم وارد مرحله بحران نشود. نماینده استان مرکزی این هفته میزبان تیمی است که هفت امتیاز از ۱۵ امتیاز دیدارهای اخیر را به دست آورده و در این هفته،‌ چشم‌انتظار لغزش یاسین پیشروست. تیم شهروند با ۲۸ و تیم شهرداری با ۲۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

* فرش‌آرای مشهد - مقاومت البرز

انتظار می‌رفت تیم فرش‌آرا مشهد در این فصل نتایج بهتری را کسب کند و بتواند حداقل در رتبه‌های بالایی جدول قرار بگیرد، اما این تیم اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند. فرش‌آرا در هفته نوزدهم موفق شد تیم خوب حفاری را شکست دهد و هوادارانش را امیدوار کرد تا دوباره به روز‌های خوب ابتدای فصل برگردد، ولی هفته گذشته هفتمین شکست این فصلش را مقابل گیتی‌پسند متحمل شد. این تیم در هفته بیست‌ویکم باید به مصاف مقاومت البرزی برود که با هدایت رضا فلاح در منطقه خطر قرار دارد و برای اینکه سروسامانی به وضعیت خود بدهد و از رتبه یازدهم خودش را بالا بکشد نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

* طرح و توسعه الوند - ارژن شیراز

تیم طرح و توسعه که در ابتدای فصل با خرید امتیاز میثاق تهران جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال را به دست آورد از همان ابتدای مسابقات شرایط خوبی نداشت. حتی در برخی از مقاطع فصل مالکان این تیم خبر از انحلال باشگاه به دلیل مشکلات مالی دادند، اما پس از چند روز دوباره تصمیم به ادامه تیم‌داری گرفتند. طرح و توسعه در این فصل چندین بار اقدام به تعویض سرمربی کرد، اما هرگز موفق عمل نکرد. این تیم به احتمال فراوان یکی از تیم‌های سقوط‌کننده در انتهای فصل خواهد بود. تیم ارژن نیز هر چهار دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته است و می‌تواند با پیروزی مقابل تیم بحران‌زده طرح و توسعه جایگاه خود را بهبود ببخشد.

* دانشگاه آزاد - گیتی‌پسند اصفهان

رویارویی تیم‌‌های صدرنشین و قعرنشین جدول. دانشگاه آزاد در این فصل تقریباً تمام آمار‌های ضعیف را به خود اختصاص داده است. این تیم با ۱۷ شکست بیشترین باخت را در کارنامه دارد و با ۸۴ گل خورده بدترین عملکرد دفاعی را نیز داشته است. تیم فوتسال دانشگاه آزاد در ابتدای فصل حسین شمس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت، اما حتی نتوانست با او هم نتایج قابل قبولی کسب کند تا در نهایت شمس نیز از این تیم جدا شد. هدایت این تیم را بعد از جدایی این سرمربی، کمک‌های او برعهده دارند و هنوز سرمربی جدیدی برای هدایت دانشگاه آزاد انتخاب نشده است. شاگردان رضا لک نیز که از ابتدایی فصل به عنوان تیم نخست در صدر جدول قرار دارند، می‌توانند با ادامه همین روند چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را مسجل کنند. گیتی‌پسند با زدن ۹۰ گل در ۱۹ بازی آمار فوق‌العاده خوبی از خود به جا گذاشته و تنها یک شکست در کارنامه داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج