۴۷۳۱۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نکات آماری دیدار ماشین سازی - استقلال

در اولین دیدار هفته بیستم لیگ برتر، روز گذشته استقلال تهران در تبریز موفق شد با ۳ گل ماشین سازی را مغلوب کند.

وبسایت نود: استقلال که در دور رفت در هر سه بازی مقابل تیم های تبریزی میزبان بود، حتی در حضور تماشاگرانش هم نتوانسته بود برابر تبریزیها به پیروزی برسد. شاگردان منصوریان روز گذشته سرانجام نخستین برد خود مقابل تیم های تبریزی را در یک بازی خارج از خانه و در هوای برفی تبریز به دست آوردند. در ادامه به برخی نکات دیدار استقلال و ماشین سازی اشاره می کنیم.

ماشین سازی

ماشین سازی تنها میزبان رقابت های فصل جاری است که موفق به کسب پیروزی نشده است. این تیم با کسب چهار تساوی و چهار امتیاز، در میان تیم های لیگ برتری بدترین عملکرد در بازی های خانگی را داشته است. شاگردان فرهاد کاظمی تا پیش از هفته بیستم، در سه بازی آخر خانگی خود به سه تساوی رسیده بودند. ماشین سازی در پنج بازی اخیر تنها یک گل وارد دروازه حریفان کرده و در سه بازی اخیر هم در گلزنی ناکام بوده است.

نکات آماری دیدار ماشین سازی - استقلال

طلسم پیروز نشدن ماشین سازی به ۱۹ هفته رسید. سبزپوشان تبریزی پس از پیروزی در هفته نخست در خانه فولاد خوزستان، دیگر طعم پیروزی را نچشیده اند. این تیم تبریزی برای چهارمین بار در بازی های خانگی، سه گل یا بیشتر از حریف خود دریافت کرد.

استقلال تهران

استقلال پس از ۳۳ سال موفق شد در شهر تبریز با نتیجه ۳ بر صفر برابر ماشین سازی پیروز شود. آبی پوشان تهرانی که در دور رفت برابر هر سه تیم تبریزی میزبان بودند، در شکست دادن تبریزیها ناکام بودند تا اینکه روز گذشته به نخستین پیروزی خود برابر تیم های تبریزی در فصل جاری دست یافتند. استقلال تهران برای دومین بار طی فصل جاری به سه پیروزی متوالی دست یافت. استقلال در پنج بازی آخر خارج از خانه خود نتایج بسیار مطلوبی کسب کرده و به چهار برد و یک تساوی دست یافته است. استقلال چهار پیروزی خود را با بدون دریافت گل خورده کسب کرده است. ۱۰ گل زده و یک گل خورده حاصل تلاش آبی پوشان در این پنج بازی بوده است. استقلال در بازی های خارج از خانه تنها یک بار شکست خورده که باخت آنها در اولین بازی خارج از خانه در مقابل همنام خوزستانی در هفته دوم رقابتها رقم خورد.

نکات آماری دیدار ماشین سازی - استقلال

استقلال با زدن ۹ گل در سه بازی اخیر، بیشترین گل زده طی سه بازی متوالی را داشته است. پیش از این ذوب آهن در هفته های یازدهم و دوازدهم و سیزدهم موفق به ثمر رساندن هشت گل شده بود. از ۹ گل استقلال در سه دیدار اخیر، ۸ گل توسط بازیکنانی به ثمر رسیده که منصوریان در نیم فصل دوم بهای بیشتری به آنها داده و از آنها بیشتر استفاده کرده است. علی قربانی، امید نورافکن و مجتبی حق دوست در سه بازی اخیر استقلال، هر یک دو بار گلزنی کرده اند. امید ابراهیمی در ۵ بازی اخیر تیمش ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین کیسههه به ما نمیخورید اگه بخورید بدجوری بخیه میخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج