adexo3
۴۷۳۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امید ناپولی به خرافات برای حذف کردن رئال

دو هفته دیگر رئال و ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دیدار حساسی پیش رو خواهند داشت و بسیاری شانس رئال را بالاتر از ناپولی می دانند.

ورزش سه: اگر تساوی این هفته ناپولی برابر پالرمو را کنار بگذاریم، باید بگوییم که در دو ماه اخیر این تیم روند فوق العاده ای را طی کرده است.
امید ناپولی به خرافات برای حذف کردن رئال

ناپولی فصل گذشته با هدایت «مائوریتزیو ساری» توانست قهرمان زمستانه سری آ شود؛ هرچند که در نهایت به عنوان دومی رضایت داد. این تیم فصل قبل توانست رکورد ۸ برد متوالی، کسب ۸۲ امتیاز و زدن ۸۰ گل را به ثبت برساند که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بود.

این روند فصل جاری نیز کم و بیش ادامه داشته و ناپولی نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی تنها 5 امتیاز کمتر دارد.
نکته جالب در مورد ناپولی اینکه پس از شکست 2-1 برابر یوونتوس، این تیم در 16 بازی متوالی شکست نخورده(10 برد و 6 تساوی) و عجیب تر اینکه پس از برد 3-0 بر اینتر، ناپولی دیگر از پیراهن اول خود استفاده نکرده است.

این مساله به خرافاتی بودن مالک این تیم «دی لائورنتیس» بر می گردد. ناپولی در ۱۱ بازی اخیر در بازی های خانگی از پیراهن دوم خود به رنگ سفید با نوارهای آبی و در بازی های خارج از خانه از پیراهن مشکی استفاده می کند. آمارها حاکی از کسب ۹ برد و دو تساوی در ۱۱ بازی گذشته با پیراهن دوم و سوم است.

قرار است برابر رئال نیز ناپولی از پیراهن اول خود استفاده نکند تا بلکه روند شکست ناپذیری این تیم تداوم داشته باشد و با حذف کهکشانی ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج