۴۷۳۲۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سعداوی: از میدان‌دادن به جوانان پشیمان نیستم

سرمربی فولاد خوزستان بعد از شکست برابر سایپا اظهار کرد به هیچ وجه از میدان دادن به بازیکنان جوان پشیمان نیست.​​​​​​​

خبرگزاری ایسنا: هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دیدار تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان پیگیری شد. در این دیدار سایپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر مهمانش به برتری برسد. تک گل این بازی را حامد شیری در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
نعیم سعداوی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوب و جذابی از سوی دو تیم ارائه شد. فکر می کنم سهم ما در ایجاد موقعیت بیشتر بود. خوشحالم از اینکه همه عواملی که در یک بازی جذاب حاضر هستند نقش خود را انجام دادند. ناراحتم از اینکه بعد از اتفاقات رخ داده در هفته گذشته، نتوانستند پیروز شوند. بازیکنانم مستحق گرفتن امتیاز بودند.
او افزود: مطمئنم که به زودی نتایج خوب ما شروع می شود. آینده متعلق به جوانان ماست. میانگین سنی نیمکت ما ۲۱ سال بود. قبل از شروع بازی و در زمان گرم کردن یکی از بازیکنانم مصدوم شد و مجبور شدیم تغییری ایجاد کنیم. میدان دادن به جوانان بها دارد و ما از بازی دادن به آنها پشیمان نیستیم.
سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیم فصل دوم افت داشته است نیز گفت: شروع خوبی در لیگ نداشتیم. بعد از اینکه ما تیم جدیدی را شکل دادیم، نیاز به زمان داشتیم و در ادامه روند خود را پیدا کردیم. در نیم فصل دوم تیم‌ها از هم شناخت دارند ونیاز به تقویت دارند و در این زمینه خوب نبودیم و نیازمند تقویت هستیم. نکته جالب اینجاست که خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوریم. فرق ما با نیم فصل اول این است که در نتیجه موفق نبودیم ولی می‌دانیم که در ادامه شرایط عوض می‌شود.
وی درباره نیمکت‌نشینی طالب‌لو گفت: دلیل خاصی ندارد. تشخیص مربی است که در هر بازی تصمیم بگیرد و ترکیب را بچیند.
سعداوی درباره عملکرد بختیار رحمانی در هفته‌های اخیر و اینکه نظرش راجع به عدم ورود ایرانی‌ها با حکم ترامپ به آمریکا هم عنوان کرد: راجع به بختیار رحمانی باید بگویم که از وقتی که رحمانی آمده از عملکردش کاملا راضی هستیم. در عملکرد کیفی ما او اثرگذار است. مطمئنم که این روندمان بهتر هم می‌شویم اما درباره سوال دوم بگویم چون در محیط ورزشی هستیم، در اینجا اجازه بدهید که پاسخ ندهم.
او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ناکامی تیمش مسئولیت پایانی را می‌پذیرد نیز اظهار کرد: از بار مسئولیت شانه خالی نکردیم و درباره اتفاقات هفته گذشته قضاوت را برعهده مردم می‌گذاریم. ضرروتی ندارد بیشتر درباره آن بازی صحبت کنیم. بومی‌ترین تیم لیگ را داریم و جوانگرایی هم کردیم. اگر پشتیبانی شویم، آینده متعلق به ماست و در غیر این صورت مسئولیتش با من است. روزهای خوب در انتظار ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      سعداوی بره شرایط برای فولاد بهتر میشه وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج