اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۳۷۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرام طبع: خودم هم نمی‌دانم چه کنم

پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد اما تکلیف آرام طبع مشخص نشد.

ایران ورزشی: پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد اما تکلیف آرام طبع مشخص نشد. مدافع چپ پرسپولیس که از یک ماه قبل قصد جدایی داشت و در تمرینات شرکت نمی‌کرد موفق به گرفتن رضایتنامه‌اش نشد و حالا نمی‌داند باید در پرسپولیس بماند یا نه. روز گذشته با آرام طبع تماس گرفتیم که او در کمال سردرگمی نمی‌دانست جواب سوال‌های ما را چه بدهد. آرام طبع می‌گفت: «هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد.
مهلت نقل و انتقالات تمام شد و وقتی تمام شد دیگر نمی‌توانم جایی بروم. به خدا خودم هم بی‌خبرم و باشگاه باید تکلیفم را روشن کند.» وقتی از این بازیکن پرسیدیم چه شد که باشگاه رضایتنامه‌ات را نداد گفت: «بهتر است این مسائل را باز نکنم.» آرام طبع در تمرین دیروز هم شرکت نکرد چون می‌گفت از طرف باشگاه چیزی به او نگفته‌اند. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با سرنوشت این بازیکن بازی کرده و در حالی که پرسپولیس مدافع چپ نداشت و ندارد و البته بازیکنی در این پست جذب نشده حفظ او بهترین و البته تنها چاره کار باشد. پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو روز آینده به آرام طبع اجازه حضور در تمرینات داده شود و با اینکه برانکو بارها گفته بود این بازیکن رفتنی است اما باید هر دو طرف همدیگر را تحمل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج