adexo3
۴۷۳۷۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امامی‌فر: باید دید در ذهن برانکو چه می‌گذرد

علیرضا امامی‌فر درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی می‌گوید: فکر می‌کنم با توجه به اختلاف امتیازی که به وجود آمده و پرسپولیس یک مقدار حاشیه امنیت دارد از نظر روانی شرایط خوبی داشته باشد و بهتر از تراکتورسازی ظاهر شود.

ایران ورزشی: علیرضا امامی‌فر درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی می‌گوید: «فکر می‌کنم با توجه به اختلاف امتیازی که به وجود آمده و پرسپولیس یک مقدار حاشیه امنیت دارد از نظر روانی شرایط خوبی داشته باشد و بهتر از تراکتورسازی ظاهر شود. از سوی مقابل تراکتورسازی هم برای جبران کار فشار زیادی خواهد آورد و احتمالا روی مدافعان کناری پرسپولیس فشار زیادی می‌آورد. البته پرسپولیس این فصل تلورانس شدیدی نداشته و اگر با همان شیوه و سبک خودش بازی کند احتمال موفقیتش زیاد است.»
امامی‌فر درباره تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس می‌گوید: «اگر پرسپولیس بخواهد با شیوه ضد حمله‌ای بازی کند از رامین رضاییان استفاده خواهد کرد. از نظر ما پرسپولیس می‌تواند کنترل شده‌تر و با ریسک کمتر بازی کند و با خط دفاع محکمی که دارد و با استفاده از ۵ عنصر تهاجمی‌اش به فکر حمله هم باشد اما باید دید در ذهن آقای برانکو چه می‌گذرد.»
پیشکسوت پرسپولیس با توجه به محرومیت تراکتورسازی و امکان بازی نکردن سه بازیکن جدیدش در بازی یکشنبه هم می‌گوید: «فکر می‌کنم باشگاه‌ها قوانین بین‌المللی را دست کم می‌گیرند و دنبال این هستند تا با روابط داخلی مشکلات را حل و فصل کنند اما به نظرم روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس هم باید با آگاهی تمام و کمال نسبت به شرایط بازیکنان تراکتورسازی همه موارد را بررسی کنند و مطلع باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج