۴۷۴۴۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاه‌علی‌دوست: قضاوت فغانی برای ما باعث افتخار بود

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: قطعاً تلاش خواهیم کرد روند موفقیت‌های سایپا در دیدارهای اخیر تداوم داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد سومین پیروزی پیاپی سایپا اظهار داشت: با توجه به دو برد پیاپی و شش امتیازی که از دو دیدار گذشته کسب کرده بودیم در دیدار با فولاد خوزستان با آرامش و شرایط روحی بهتری به میدان رفتیم. این عامل باعث شد فوتبال راحت‌تر و باکیفیت‌تری را به نمایش بگذاریم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

هافبک سایپا در مورد قضاوت علیرضا فغانی تصریح کرد: برای ما باعث افتخار بود که علیرضا فغانی قضاوت دیدار تیم ما را برعهده داشت. فغانی داور با تجربه و بین‌المللی فوتبال ایران است و با توجه به مواردی که در دیدارهای گذشته ما به وجود آمده بود، برای قضاوت این مسابقه انتخاب شد. پنالتی ما در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز به درستی اعلام شد.

وی با تأکید بر متضرر شدن سایپا از مسائل داوری گفت: بعد از برد‌های ما در دو دیدار گذشته هجمه‌ای به لحاظ متنفع شدن از مسائل داوری روی ما به وجود آمده بود، در حالی که ما در نیم‌فصل اول از اشتباهات داوری لطمات زیادی خوردیم. در نیم‌فصل اول چهار پنالتی علیه ما گرفته شد که کارشناسان داوری اشتباه بودن سه پنالتی را تأیید کردند.

شاه‌علی‌دوست تصریح کرد: در دیدار با نفت‌ تهران در حالی که توپ به پهلوی ابراهیم شکوری برخورد کرد، علیه ما پنالتی گرفتند. با شکست در همین بازی ما وارد بحران شدیم و از لحاظ روحی و روانی لطمه دیدیم.

کاپیتان سایپا در خصوص عملکرد متفاوت سایپا در نیم‌‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل نخست گفت: چند دلیل در عدم نتیجه‌گیری ما دخیل بودند. ما نیم‌فصل اول بدشانس بودیم و همچنین از اشتباهات داوری نیز لطمه خوردیم. نباید فراموش کرد تیم ما در این فصل تغییرات زیادی کرده بود و برای هماهنگی نفرات قدیمی و جدید احتیاج به زمان بود. با هماهنگی نفرات‌مان در نیم‌فصل دوم شرایط ما روز به روز بهتر شد. در این مدت عملکرد خوبی داشتیم و رتبه خود را در جدول ارتقا دادیم.

در پایان در خصوص تداوم روند موفقیت این تیم در دیدارهای آینده خاطر نشان کرد: قطعاً ما تلاش خواهیم کرد این اتفاق تداوم داشته باشد. ما بعد از این سه پیروزی در حال حاضر در شرایط روحی و روانی بهتری قرار گرفتیم. اگر می‌خواهیم در پایان فصل در جایگاه بهتری قرار بگیریم باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشیم و دستورات کادرفنی را به خوبی پیاده کنیم. امیدوارم روند موفقیت‌های ما تداوم داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج