۴۷۴۵۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مانچینی دلیل جدایی‌اش از اینتر را تشریح کرد

سرمربی سابق اینترمیلان به دلیل مشکلات عدیده‌ای که با مدیریت این باشگاه پیدا کرد این روزها همچنان بدون تیم مانده است.

خبرورزشی: روبرتو مانچینی در تازه‌ترین گفت‌وگویش اشاره‌ای به وضعیت بدش در این باشگاه میلانی کرده. شایعه شده که قرار است جای بیلیچ را در تیم وستهم بگیرد و حتی دیدن یکی از بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی‌‌اش هم به این شایعه دامن زد. با این حال موردی که فعلاً برای مانچینی و البته ایتالیایی‌ها جذاب‌تر است بازی امروز تیم‌های یووه و اینتر است که هنوز هم از حساسیت زیادی برخوردار است. مربی سابق اینتر گفت‌وگویی با «استامپا» داشته که بخشی از آن را از نظر می‌گذرانید.

از این موضوع ناراحت هستید که مسئولان اینتر درباره شرایط شما صبر نکردند و کار به جدایی کشید؟

نه، بحث درباره صبر و حوصله نیست. در اینتر شرایط بد و ناامید کننده‌ای به وجود آمده بود که تحمل شرایط را بسیار سخت می‌کرد. خیلی از آدم‌ها زیادی حرف می‌زدند.

یعنی مشکل اصلی شما با «سانینگ» (شرکتی که سهام اینتر را خرید) بود؟

نه، مشکلی با آنها نداشتم. اتفاقاً آنها با من عالی بودند.

پس از شیوه جدایی‌‌تان از اینتر ناراحت هستید...

از شیوه‌ای که اتفاق افتاد ناراحت هستم. مطمئن بودم می‌توانم با اینتر در لیگ خوب کار کنم و کارهای بزرگی را انجام دهم. بچه‌ها روند رو به رشدی داشتند و اینتر من آماده بود تا دوباره برنده شود. با این حال اگر قرار باشد در یک مجموعه کار درستی صورت بگیرد همه باید به یکدیگر اعتماد کنند.

چه موقع فهمیدید دیگر به عنوان یک مربی شما را قبول ندارند و اعتمادی که می‌گویید از بین رفته است؟

موقع دقیقی وجود نداشت. من امیدوار بودم با وجود اختلافاتی که وجود داشت در نهایت همه چیز درست شود ولی می‌شنیدم که پشت‌سرم حرف می‌زنند و یکسری از ارتباطات هم از بین رفته بود. تیم بدی نبسته بودم و بازیکنان هم همیشه نشان می‌دانند انگیزه زیادی دارند.

و بعد از شما هم که دی ‌بوئر به اینتر آمد و بعد از رفتنش آن حرف و حدیث‌ها به وجود آمد. صحبت‌هایش را خواندید؟

دی بوئر گفت که بازیکنان تیم با او صادق نبوده‌اند ولی این حرف درست نیست. من دی بوئر را می‌بخشم چون در شرایط سختی کار در اینتر را پذیرفت. هیچ‌کسی را نمی‌شناخت و هیچ‌کسی هم به او کمکی نکرد. خب در چنین شرایطی طبیعی است که او دنبال بهانه‌جویی باشد. با این حال از اینکه داستان او و اینتر هم بد تمام شد ناراحتم. دی بوئر به زمان بیشتری نیاز داشت تا خودش را با شرایط وفق دهد و سازگار شود.

و اینکه شما در این چند وقت پیشنهادی از تیم‌های چینی داشته‌اید؟

درست بعد از اینکه اینتر را ترک کردم چند پیشنهاد از چین به دستم رسید. از آن باشگاه‌ها تشکر کردم و نیاز به وقت داشتم تا درباره‌‌اش تصمیم‌گیری کنم. روی هم رفته ترجیح می‌دهم در لیگی که جذابیت زیادی دارد مربیگری کنم‌؛ به ویژه در لیگ برتر انگلیس.

در جریان خریدن گالیاردینی توسط اینتر هستید؟

اینتر تیمی است که به دنبال پیشرفت بیشتر است. من این را می‌دانم که این بازیکن فوق‌‌العاده با‌استعداد است. نمی‌شود درباره گالیاردینی که بازیکنی جوان، باکیفیت و فوق‌‌العاده است چیز منفی‌ای گفت. لیگ امسال را که یوونتوس می‌برد ولی سال آینده با توجه به قدرت شرکت چینی که اینتر را خریده‌ است، اینتر می‌تواند یکی از مدعیان اصلی فتح جام باشد.

و امروز هم که بازی حساس اینتر و یووه برگزار می‌شود. پیش‌بینی شما چیست؟

در این‌جور بازی‌ها هر اتفاقی ممکن است بیفتد. به نظر من اینتر از پیش بازنده نیست و شانس برنده شدن را دارد. به ویژه اینکه نوار پیروزی‌های اخیرش در لیگ می‌تواند به کمکش بیاید و برایش برگ برنده‌ای باشد.

شما اعتقادی به این تئوری دارید که می‌گویند ورزشگاه تأثیر زیادی روی روند بازی دارد؟

بله، کاملاً. همین فاکتور زمین به یووه اجازه داده که در مقایسه با فصل گذشته ۷ یا ۸ امتیاز بیشتر به دست بیاورد. ورزشگاه اهمیت خودش را دارد.

زمانی که در اینتر بودید می‌خواستید دیبالا را بخرید؟

دیبالا بازیکنی با کلاس فوق‌‌العاده بالا در فوتبال جهان است. بزرگترین ناراحتی من در اینتر مربوط به همین دیبالاست. او در دستم بود و می‌توانستم با دادن پیشنهادی بالاتر بخرمش ولی در نهایت خودش تصمیم گرفت به یوونتوس برود.

به مربیگری در تیم یوونتوس فکر هم کرده‌اید؟

بارها دوستان یوونتوسی‌ام این سؤال را از من پرسیده‌اند که آیا تمایلی به مربیگری در یوونتوس دارم یا نه. جواب من همیشه به آنها یک چیز بوده: بله، من یک مربی حرفه‌ای هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج