اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۴۸۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: نتیجه دربی ربطی به جایگاه تیم‌ها ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی ۸۴ پرهیجان خواهد بود و نتیجه این مسابقه بزرگ ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد.

خبرگزاری فارس: برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از برتری تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: همه ما شاد هستیم از این برد بزرگ در چنین دربی مقابل این همه هوادار آن‌چیزی که از همه زیباتر بود اینکه بازی عالی بود و همه بازی خوبی را تماشا کردند. این مسابقه لذت بردیم و کم پیش می‌آید که دربی به این زیبایی و جالبی باشد. خوش شانس ما بود و بردی که استحقاقش را داشتیم.

پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر ویژه می‌کنیم و طاهری این مساله را گفت که بیان کنیم و صدرنشینی را هم مدیون هواداران هستیم.

برانکو ادامه داد: ما بهتر از تراکتورسازی بودیم و این را در زمین ورزش نشان دادیم. اینکه می‌خواهیم از طریق بهتر بودن در زمین ورزش قهرمان شویم. بازیکنان ما قهرمانان واقعی هستند و تلاش و جنگندگی خوبی داشتند. از هواداران هم باید تشکر کنم . آنها در کل فصل یار دوازدهم ما بودند و خوشحالیم که چنین شادی‌ را به آنها هدیه کردیم.

وی در خصوص اینکه کمال کامیابی‌نیا دربی را از دست داده، گفت: یک خطایی بود که وجود داشت ولی من قبلا هم گفته‌ام و آن را تکرار می‌کنم؛ ما صرفه‌جویی نمی‌کنیم. هر بازیکنی دوست دارد توانش را بگذارد ولی اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که بازی بعد چگونه است و با چه تیمی بازی داریم. چون در همه بازی‌ها این اصل را رعایت کردم.

خبرنگاری با کنایه خطاب به برانکو گفت: جا دارد به شما و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم و برای آنها که بازی را از نزدیک ندیدند، افسوس بخورم. جا دارد به خود شما( برانکو) تبریک بگویم که بازیکنان‌تان با ۳ کیلو اضافه وزن یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند. در این لحظه سرمربی پرسپولیس پاسخ این خبرنگار را اینگونه داد: تمایل ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم وما می‌خواهیم از بردمان لذت ببریم و امروز در کنار هوادارانمان شادی کنیم. به نظرم امروز روز ورزشی خوبی است و ما بازی رو در رو و ۴ امتیازی را بردیم. اتفاقا بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان هم کسب بیشترین امتیاز از هر مسابقه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود کمال کامیابی‌نیا را تعویض می‌کردی تا محروم نمی‌شد، گفت: این یک ایده می‌توانست باشد، اما در ۵ دقیقه پایانی مسابقه و زمانی که ۳ بر صفر از حریف پیش بودیم این اتفاق افتاد. انتظار داشتیم بازی به آرامش به پایان برسد اما نمی‌دانم چرا به اینجا ختم شد و کارت زرد داده شد. خطای شدیدی نبود؛ سرنوشت بازی همین است و گاهی پیش می‌آید.

برانکو در مورد اینکه با حضور احمدزاده در دفاع چپ همه را غافلگیر کردید، گفت: می‌خواستیم سمت چپ و راست‌مان تعادل داشته باشد. بازیکن چپ پا نداشتیم و فرشاد بسیار عاقل و مسئولیت‌پذیر است. بعد از مصدومیت ربیع‌خواه، صادق محرمی در این جناح خوب بازی کرد. حریف هم بازیکنان خطرناکی دارد. ابراهیمی و ایرانپوریان تهاجمی‌ هستند. می‌خواستیم هم حریف را کنترل کنیم و هم خودمان را به حریف تحمیل کنیم. فرشاد هم بار تهاجمی‌اش زیاد است و این بار تهاجمی را از عقب حفظ کردیم. ادینهو و حاتمی را هم کنترل کردیم. تراکتورسازی به جز ضربات ایستگاهی که خطرناک بود کار خاص دیگری نکرد.

وی در مورد دیدار با استقلال گفت: دربی پیش روی ماست و این بازی را هم پشت سر گذاشتیم. برد امروز واقعا ارزشمند و مهم بود. آنچه مسلم است این است که دربی یک بازی پرهیجان خواهد شد. در دربی مهم نیست کدام تیم در کجای جدول قرار دارد و با چه ترکیبی بازی می‌کند. دربی یک بازی خاص است و برنده از پیش تعیین شده نیست. استقلال هم با بردهایی که به دست آورده اعتماد به نفس پیدا کرده است. امیدوارم استقلال سه‌شنبه مقابل السد قطر پیروز شود و پس از آن ما مقابل استقلال خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان من نشان دادند که با کیفیت هستند و هم دانش کافی را برای ارائه فوتبال دارند. خوشبختانه عملکرد آنها به شکلی بود که کاملا می‌شود به آنها اعتماد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کمال احترام به برانکو ای کاش وقتی جلو بودیم از ۳ تعویضش استفاده میکرد و بازیکنان دو اخطاره رابیرون میکشید

    • بدون نام

      یذره از شعورش یاد بگیرن بعضیااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج